Alătură-te echipei noastre

Cum să candidezi?

Mobiasbancă dispune de o bază de date automatizată unde sunt înregistrate toate CV-urile primite de la candidaţi.

Pentru a figura în această bază de date, cel mai scurt traseu pentru candidatura ta constă în depunerea CV-ului şi a scrisorii de intenţie pe site-ul nostru instituţional, în secţiunea „Depunere CV”. Astfel, CV-ul tău va fi înregistrat automat în baza de date, chiar din ziua depunerii sale.

CV-urile candidaţilor se păstrează în baza de date a băncii minimum un an calendaristic de la data depunerii lor.
 

Traseul CV-ului tău

Odată înscris în baza de date, CV-ul tău poate fi selectat la momentul apariţiei solicitărilor de recrutare, în funcţie de opţiunea pentru ocuparea unui anumit post, cât şi de profilul şi numărul posturilor disponibile oferite de bancă.

Selecţia CV-urilor se efectuează pe baza criteriilor care sunt stabilite de subdiviziunea care solicită ocuparea posturilor vacante prin recrutare şi selecţie externă.

Candidaturile astfel selectate sunt analizate cu atenţie, iar persoanele ce întrunesc cele mai multe criterii vor fi contactate şi invitate la un prim interviu de recrutare.
 

Interviul

Pentru a asigura obiectivitatea procesului, fiecare candidat va fi invitat la minimum două interviuri de recrutare, pe care le va susţine succesiv cu un specialist din Secţia Gestiunea Carierelor si Recrutare, din cadrul Departamentului de Resurse Umane şi cu responsabilul ierarhic al postului vizat.

Interviul constituie un moment important de informare reciprocă şi de evaluare a potenţialului profesional şi personal al candidatului, potrivit competenţelor stabilite pentru postul respectiv.
Când este invitat la interviu, candidatul susţine minim un test de abilităţi personale/profesionale.

CV-ul tău poate fi transmis:

  • Letric, pe adresa sediului principal al băncii, respectiv: bd. Ştefan cel Mare si Sfânt 81A, mun. Chişinău, la recepţie.
  • E-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md
  • Prin fax, la numărul 022 54-19-74