Contactell

Suport si consiliere printr-un simplu apel telefonic

Serviciul Contactell este un serviciu de deservire bancară la distanţă, care vă permite, prin intermediul telefonului fix sau mobil, să accesaţi direct informaţia personalizată aferentă produselor contractate la Mobiasbancă sau să vă informaţi despre oferta generală de la Mobiasbancă, fără a mai fi nevoie să vă deplasaţi la sediile unităţilor băncii.

Serviciul Contactell este:

  • Disponibil la telefonul 022 256 456 cu acces de pe telefonul fix sau mobil, sau e-mail contactell@mobiasbanca.md
  • Disponibil şi din străinătate, apelând la (+373) 22 256 456
  • Accesibil 24 ore din 24, 7 zile din 7
  • Securizat prin utilizarea Login-ului şi a Parolei
Funcţionalităţile oferite de Serviciul Contactell:
  • Funcţionalităţi generale pentru clienţi şi non-clienţi
    • Obţinerea informaţiilor generale despre oferta Mobiasbancă referitoare la credite, depozite, carduri;
    • Stabilirea întâlnirii cu un consilier de clientelă în filiala băncii
    • Obţinerea confirmării transferurilor recepţionate prin sistemele de transfer de bani utilizate de Mobiasbancă
    • Consultarea Ratelor de Schimb Valutar pentru operaţiunile cu numerar
  • Funcţionalităţi disponibile clienţilor băncii*
    • Accesarea informaţiei privind soldul conturilor, ultimele tranzacţii, suma spre plată la credit
    • Declararea pierderii/furtului cardului şi solicitarea blocării acestuia
    • Solicitarea deblocării cardului
    • Solicitarea extrasului de cont prin e-mail
    • Solicitarea modificării datelor personale din baza de date a băncii
      *disponibil doar după aderarea la Serviciul Contactell
AVANTAJE
  • Economie de timp – nu mai trebuie să vă deplasaţi la bancă şi să aşteptaţi la ghişeu
  • Deplina securitate şi confidenţialitate - prin accesarea informaţiei personalizate în baza Codului de Utilizator Contactell şi a Parolei numerice confidenţiale direct de la tastatura telefonului
  • Simplitate - pentru accesarea serviciului nu trebuie decât să urmaţi instrucţiunile furnizate de către „Consilierul virtual”
CUM ACTIVAŢI SERVICIUL CONTACTELL?

1. Semnaţi o cerere de aderare la sediul băncii sau la sediul companiei dvs. dacă face parte dintr-o Convenţie Salarială
2. Apelaţi serviciul Contactell şi optaţi pentru legătura cu un teleconsilier care vă va abona la serviciu

CUM ACCESAŢI SERVICIUL CONTACTELL?

Odată ce aţi activat serviciul veţi primi Login-ul şi Parola pentru accesarea informaţiei personalizate despre conturile bancare. La prima accesare a serviciului, din motive de securitate, va fi necesar să modificaţi Parola de acces.

CUM NAVIGAŢI PRIN MENIUL SERVICIULUI CONTACTELL?

Pentru accesarea Serviciului Contactell parcurgeţi următorii paşi:

  • Apelaţi numărul de telefon 022 256-456
  • Selectaţi limba de comunicare
  • Alegeţi opţiunea dorită:

       (1) ACCESAREA INFORMAŢIEI PERSONALIZATE
       (2) BLOCARE/DEBLOCARE CARD
       (3) CONSULTAREA RATELOR DE SCHIMB VALUTAR
       (9) CONTACTAREA TELECONSILIERULUI

GHID NAVIGARE PRIN MENIUL SERVICIULUI CONTACTELL