Domenii de activitate

Meserii bancare

Mobiasbancă oferă toate condiţiile pentru ca să-ţi manifeşti cunoştinţele şi aptitudinile, să acumulezi experienţă şi să ai o carieră de succes.

Îţi oferim un loc în echipa noastră, cu responsabilităţi bine definite şi obiective clare.

Avem nevoie de angajaţi care dovedesc pasiune pentru ceea ce fac, bine pregătiţi şi dornici să îşi impartaşească şi sa-şi îmbunătăţească cunoştinţele şi capacitaţile profesionale şi personale. 


Domenii de activitate

  • domeniul comercial
  • domeniul finanţe şi flux
  • domeniul gestiune riscuri
  • domeniul funcţiilor suport 


Domeniul comercial

  • Poziţii de debutant:

Teleconsilier în Centrul de Telemarketing al băncii sau Teleconsilier Contactell 
Menţine relaţia comercială la distanţă prin intermediul canalelor de comunicare: telefon, e-mail, internet şi fax, atât cu clienţii, cât şi cu prospecţii băncii.

Operator ghişeu universal în grup/filiale/reprezentanţe
Este responsabil de efectuarea operaţiunilor de ghişeu, a operaţiunilor cu numerar şi de vânzare a produselor şi serviciilor bancare curente. Asigură promovarea serviciilor băncii către clienţi persoane fizice şi persoane juridice. După caz, orientează clienţii către consilierii de clientelă persoane fizice sau persoane juridice. Consiliază clienţii din portofolii, promovează produsele şi serviciile băncii, menţine şi dezvoltă relaţia cu partenerii existenţi, analizează piaţa şi identifică noi oportunităţi de afaceri.
 

  • Oportunităţi de carieră!

Consilier clientelă persoane fizice
Oferă consultanţă şi asigură vânzarea produselor şi serviciilor pentru segmentul credite retail şi celor ipotecare şi de consum; gestionează un portofoliu de clienţi persoane fizice, urmărind fidelizarea clienţilor existenţi şi atragerea de noi clienţi. Este responsabil de gestiunea riscului pentru angajamentele clienţilor din portofoliu.

Consilier clientelă persoane juridice
Acordă consiliere clienţilor persoane juridice; fidelizează clienţii existenţi, administrează şi dezvoltă portofoliul de clienţi, având permanent în vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa şi atrage clienţi noi; este responsabil de gestiunea riscului pentru angajamentele clienţilor din portofoliu.

Responsabil Agenţie 
Coordonează şi animă o echipă de 4-6 persoane; participă direct la acţiunile comerciale prin identificarea potenţialilor clienţi şi fidelizarea celor din portofoliu, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice. Transformă unităţile pe care le coordonează în „centre de profit”.