Acum Mobiasbancă este şi mai aproape de tine!

12 Dec 2013

Mobiasbancă – Groupe Société Générale a lansat serviciul Contactell cu o funcţionalitate inedită pe piaţă. Acum cu un simplu apel telefonic la serviciul Contactell 022 256-456 aveţi acces la informaţia personalizată despre produsele dumneavoastră bancare 24 ore din 24, 7 zile din 7!

Astfel, toţi clienţii Mobiasbancă, vor avea posibilitatea să acceseze informaţia personalizată despre conturile bancare direct de acasă, de la serviciu sau din orice alt loc, utilizând telefonul fix sau mobil.

Avantajele serviciului Contactell:

  • Siguranţă - serviciul este securizat prin tehnologii de ultimă oră, autentificarea fiind efectuată prin login şi parolă
  • Operativitate – acces la informaţii în timp real
  • Comoditate - conturile pot fi consultate de pe telefonul fix sau mobil, din orice colţ al lumii
  • Simplitate în aderare – clienţii se pot abona la serviciul Contactell venind la una dintre filialele băncii sau apelând serviciul Contactell
  • Flexibilitate în tarifare - ofertă diversificată de abonamente, adaptată la tipurile şi necesităţile clienţilor.

Campania de lansare a produsului vine să surprindă cu o ofertă specială dedicată clienţilor băncii.

Astfel, Clienţii care vor adera la serviciul Contactell în perioada campaniei vor beneficia GRATUIT de deservirea lunară timp de 3 luni.

Clienţii băncii care vor contracta serviciul Contactell în cadrul unui pachet de produse Clasic, Select, Premium, Select Cherie Cherie, Premium Cherie Cherie, vor beneficia de preţuri şi mai avantajoase.

Perioada campaniei: 12 Decembrie 2013 – 28 Februarie 2014

Serviciul Contactell asigură suport şi consiliere printr-un simplu apel telefonic!