Geta Rasciuc: Marca comercială „Choo-Choo” a intrat în TOP-10 proiecte din lume

Geta Rasciuc este creatoarea brandului „Choo-Choo”, în cadrul căruia produce port-bebeuri ergonomice

Totodată, în decursul a nouă ani a promovat portbebe-urile ergonomice în societatea autohtonă. În toamna 2014, participând în cadrul concursului internațional „Get in the Ring” dedicat proiectelor de start-up, a devenit campion regional est european, astfel intrând în lista a 10 cele mai bune din lume proiecte de start-up din întreaga lume.

 

  • Dosar

Nume, Prenume: Geta Rasciuc
Data naşterii: 30.08.1982
Locul naşterii: Chișinău
Studii: Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
Realizări: a lansat marca comercială „Choo-Choo” care a intrat în „TOP-10 cele mai bune din lume proiecte de afaceri individuale”

 

  • Slingurile au venit în viaţa mea odată cu primul concediu de maternitate

Fiind persoană activă am procurat acest produs cu scopul de a purta bebeluşul pretutindeni cu mine. A fost 9 ani în urmă şi atunci societatea noastră nu era deprinsă cu astfel de inovaţii – mămicile, care purtau bebeluşii în sling erau escortate de priviri pline de nedumerire. Aşadar, mi-am propus să iniţiez o campanie de promovare a slingurilor ergonomice cu scopul de a le populariza în rândurile părinţilor de mainstream. Următorii opt ani i-am dedicat realizării acestui scop.

 

  • Am activat patru ani în publicitate

Cunoştinţele acaparate mi-au prins bine, atunci când m-am apucat să-mi dezvolt propria afacere. 

Promovam slingurile prin intermediul evenimentelor şi cu ajutorul mass-media. În paralel exploram diverse modele de portbebe ergonomic tradiţionale şi moderne. Puţinele modele, care puteau fi procurate în Moldova sau care se livrau în ţara noastră, fiind procurate on-line, nu erau bune in raport preţ-calitate. De aceea, împreună cu tehnologul meu textil, am iniţiat producerea de slinguri ergonomice, luând în considerare experienţa mea de consilier de babywearing şi de mămică purtătoare de slinguri. Aşa a apărut marca comercială „Choo-Choo”. Producerea de slinguri ergonomice a durat cinci ani, după care am ieşit în concediu de maternitate cu cel de-al treilea copil şi am oprit activitatea de producere, având nevoie de o pauză, însă am continuat să fac consiliere pentru părinţi.

 

  • După pauza de trei ani, în primăvara anului trecut, am relansat brandul Choo-Choo

La sfâşitul verii mi-am propus sa merg la concursul internaţional „Get in the Ring”, care se desfășoară în cadrul Săptămânii Globale a Antreprenoriatului. La ediţia din 2014 au participat peste 2000 de proiecte de start-up din peste 60 de ţări din întreaga lume, iar proiectul meu cu „Choo Choo Baby Carriers” a ajuns printre cele 10, care au luptat în finala mare din Rotterdam, Olanda, după ce am câștigat etapa regională est-europeană din Sofia, Bulgaria. Performanţa obţinută mă obligă să-mi dezvolt afacerea în continuare. În perspectivă urmează să lărgesc gama de produse pentru părinţi, cu marca „Choo-Choo”.

 

Video