Picture

Business Internet Banking

Acces nelimitat

la conturile bancare

Siguranță sporită

în utilizare

Economie de timp

și confort

Serviciul Business Internet Banking este un sistem automatizat de deservire bancară la distanță de tip Internet-Payments, care oferă posibilitatea de efectuare a unui spectru complet de operațiuni bancare în condiții de deplină securitate și de la distanță.

Avantajele tale

  • Gestiunea în timp real a conturilor și operațiunilor bancare
  • Securitate sporită - accesul la serviciu și autorizarea tranzacțiilor se efectuează prin utilizarea Parolelor unice (OTP – One Time Password)
  • Accesibilitate 24/7 de pe orice calculator cu conexiune la internet
  • Mobilitate și simplitate în utilizarea aplicației
  • Posibilitate de personalizare a drepturilor atribuite angajaților, utilizatori ai serviciului
  • Reduceri de până la 33% la transferurile în valută națională inițiate prin intermediul serviciului Business Internet Banking față de costurile la operațiunile efectuate la ghișeele băncii pe suport de hârtie
  • Asistență și suport de specialitate.

Funcționalități

Vizualizarea informației ONLINE

  • La conturile curente (sold, blocaje pe cont, etc.)
  • La conturile de depozit la termen / de economii (sold, data deschiderii, scadența, dobânda, etc.)
  • La conturile cu Business card atașat (sold, blocaje, limite setate, cheltuielile per card atașat, etc.)
  • La conturi de credit (sold, suma neutilizată, dobândă, suma spre plată, restanțe, scadența, etc.)
  • La alte facilități de creditare (garanții bancare, contracte de plafon)
  • Vizualizarea statutului privind procesarea tranzacțiilor
  • Rapoarte de tranzacții din cont
  • Extrase electronice din cont semnate de Bancă
  • Cursuri valutare
  • Consultarea informației statistice în mod grafic ușor perceput

Efectuarea tranzacțiilor*

Plăți în moneda națională

  • transferuri online între conturile clientului și către terți în cadrul Băncii
  • Plăți programate, plăți multiple
  • Gestiunea șabloanelor ordinelor de plată, listelor de beneficiari naționali ale companiei


Plăți în valută străină

  • Transferuri online între conturile clientului în cadrul Băncii
  • Gestiunea șabloanelor ordinelor de plată, listelor de beneficiari străini ale companiei
  • Operațiuni de schimb valutar la rata standard sau negociabilă


Operațiuni în carul contractului Proiect Salarial

  • plata salarii
  • gestiunea listelor salariaților companiei


*Banca va accepta spre procesare operațiunile în cazul în care vor fi respectate toate normele legale în vigoare

Deschiderea conturilor / produselor

  • Deschiderea conturilor curente cu sau fără dobândă
  • Deschiderea depozitelor la termen, de economi
  • Deschiderea conturilor pentru operațiuni cu carduri
  • Emiterea / re-emiterea cardurilor Business și regenerarea codurilor PIN aferente

Alte funcționalități

  • Mesageria securizată pentru comunicare cu Bancă
  • Actualizarea și transmiterea datelor de contact a Companiei
  • Administrarea centralizată a setărilor aferente utilizatorilor din cadrul companiei (accesele, control operațiunilor efectuate, etc.)
  • Încărcarea și descărcarea fișierelor contabile în diferite formate

Cum poți beneficia de acest serviciu?

Aderare de la distanță

Pentru a adera de la distanță este suficient să:

  1. Descărcați cererea de aderare si completați câmpurile hașurate în gri,
  2. Aplicați semnătura și stampila pe cererea de aderare și expediați copia color scanată a acesteia la adresa de email: business.support@mobiasbanca.md

Modul de autentificare aplicabil în cadrul aderării de la distanță și autorizarea tranzacțiilor inițiate se vor efectua prin intermediul aplicației mobile Mobias Token, care poate fi descărcată direct pe smartphone-ul Dumneavoastră (Android sau iOS).

În sucursală

Pentru a adera la sucursalele băncii este necesar să:

  1. Vă prezentați la Sucursala de gestiune,
  2. Furnizați Consilierului Dvs., informațiile necesare pentru conectarea la serviciul Business Internet Banking și să autentificați Cererea de aderare,
  3. Recepționați dispozitivele Token (dacă ați optat pentru acestea).

Modul de autentificare aplicabil în cadrul aderării la Sucursală și autorizarea tranzacțiilor inițiate se vor efectua prin intermediul aplicației mobile Mobias Token, care poate fi descărcată direct pe smartphone-ul Dumneavoastră (Android sau iOS), sau dispozitivul Token.

Ai nevoie de mai multe informații?

Informații de securitate

  • Schimbul de date criptat. Transmiterea informațiilor între Mobiasbanca - OTP Group S.A. și utilizatorii serviciului BIB se efectuează criptat, prin tehnologia securizată SSL (Secure Soket Layer).
  • Autentificare securizată Identificarea utilizatorilor prin coduri de acces: cod utilizator, parola de acces, parole unice (OTP) și PIN cod la Token. Token - un dispozitiv electronic / o aplicație pe telefon mobil care generează parole unice (OTP) de acces, precum și pentru autorizarea tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciului BIB.
  • Parola unică (OTP) - este o parolă valabilă puțin timp  (60 sec.) care poate fi utilizată o singură dată. De fiecare dată când este necesar să vă autentificați sau să validați o tranzacție veți genera o parolă unică nouă. Accesul la serviciu este restricționat după 5 încercări eronate de autentificare.
  • Închiderea automată a sesiunilor. Serviciul se deconectează în mod automat după o scurtă perioadă de inactivitate (30 min.)

Recomandări de securitate

  • Accesați serviciul Business Internet Banking prin tastarea adresei URL business.mobiasbanca.md în câmpul dedicat din browser. Întotdeauna verificați dacă:
  • pictograma „lacăt” e afișată în partea dreapta / stânga de sus a paginii browser. Accesarea pictogramei ”lacăt” vă permite verificarea autenticității paginii web a serviciului (faptul că sunteți pe pagina oficială a serviciului și nu una clonată de un răufăcător).În fereastra care se deschide după apăsarea acestei pictograme trebuie să fie indicat - business.mobiasbanca.md;
  • URL-ul necesită să înceapă cu https:// (vă rugăm să notați litera „s” după http).
  • Alegeți să folosiți serviciul BIB de pe calculatorul personal cu utilizarea unui sistem de operare și a unei soluții antivirus permanent actualizate;
  • Fiți atenți atunci când utilizați un computer public (cafenele internet, instituții de învățământ, aeroport etc) pentru efectuarea tranzacțiilor și în nici un caz nu răspundeți mesajelor prin care se solicită să salvați codurile de acces;
  • Nu scrieți sau notați nicăieri codurile de acces (codul utilizatorului, parola de acces și PIN-ul de la token) şi nu le salvați în computerul dvs.;
  • Modificați codurile de acces (parola de acces și PIN-ul de la token) în mod frecvent și indicați una diferită de ultima variantă utilizată. Banca vă recomandă să schimbați codurile de acces cel puțin de 2 ori pe an;
  • Dacă aveți suspiciune că altcineva are acces la parola dvs., trebuie imediat să o modificați;
  • În cazul depistatării tranzacțiilor suspecte, informați imediat banca;
  • Nu răspundeți la mesaje web / apeluri telefonice care vă solicită informații personale sau financiare, care, aparent ar fi din partea băncii sau de la o altă instituție. Banca nu va transmite niciodată, sub nici un pretext, mesaje de eroare web / email / telefonic prin care solicită date confidențiale de acces a serviciului BIB. În cazul în care apare o astfel de situație, informați imediat banca;
  • Nu lăsați computerul nesupravegheat atunci când acesta este conectat la serviciul BIB;
  • Faceţi click pe butonul "ieşire" şi închideți browser-ul după încheierea sesiunii de lucru în BIB.

Serviciul Suport

Suportul tehnic și informațional este asigurat de către serviciul BIB.Support, de luni până vineri, în intervalul 08:30-17:30: business.support@mobiasbanca.md

Tel.: +373 22 812-555

  • Asistență în utilizarea Token-ului (dispozitiv și aplicație)
  • Asistență la blocarea accesului Utilizatorilor sau a Token-ului, 24/7
  • Asistență la deblocarea accesului Utilizatorilor sau Token-ului
  • Asistență privind deblocarea tipului de semnătură
  • Asistență în generarea Parolei (adiționale) de acces
  • Asistență în utilizarea serviciului Business Internet Banking
  • Solicitare de informații aferente setărilor Utilizatorilor în serviciu
  • Solicitare de modificare date aferente administratorului serviciului din cadrul companiei