Contactell

Suport și consiliere printr-un simplu apel telefonic

Serviciul Contactell este un sistem informațional automatizat de deservire bancară la distanţă, care vă permite, prin intermediul telefonului fix sau mobil, să accesaţi direct informaţia personalizată aferentă produselor contractate la Mobiasbancă sau să vă informaţi despre oferta generală de la Mobiasbancă, fără a mai fi nevoie să vă deplasaţi la unităţile băncii.


Ce avantaje vă oferă?

  • Economie de timp – nu este necesar să vă deplasaţi la bancă şi să aşteptaţi la ghişeu
  • Simplitate - pentru accesarea serviciului doar urmaţi instrucţiunile furnizate de către Consilierul virtual
  • Confidenţialitate şi securitate deplină
    - Confidenţialitatea, autenticitatea şi integritatea informației serviciului sunt asigurate prin utilizarea Codului utilizator și a Parolei individuale
    - Accesarea informaţiei personalizate se efectuează doar în baza Codului de Utilizator Contactell şi a Parolei numerice confidenţiale direct de la tastatura telefonului


Ce soluții vă oferă?

Funcţionalităţi generale pentru clienţi şi non-clienţi Funcţionalităţi disponibile clienţilor băncii*
  • obţinerea informaţiilor generale despre oferte referitoare la credite, depozite, carduri
  • stabilirea întâlnirii cu un consilier clientelă în filială
  • obţinerea confirmării transferurilor recepţionate prin sistemele de transfer de bani
  • consultarea ratelor de schimb valutar pentru operaţiunile cu numerar

     

  • accesarea informaţiei privind soldul conturilor, ultimele tranzacţii, suma spre plată la credit
  • declararea pierderii/furtului cardului şi solicitarea blocării acestuia
  • solicitarea deblocării cardului
  • solicitarea extrasului de cont prin e-mail
  • solicitarea modificării datelor personale din baza de date a băncii

    *disponibil doar după aderarea la serviciul Contactell

Cum activați serviciul?

  1. Semnaţi o cerere de aderare la sediul băncii sau la sediul companiei dvs. dacă face parte dintr-o Convenţie Salarială
  2. Apelaţi serviciul Contactell şi optaţi pentru legătura cu un teleconsilier care vă va abona la serviciu

 

Cum accesați serviciul?

Odată ce aţi activat serviciul veţi primi Login-ul şi Parola pentru accesarea informaţiei personalizate despre conturile bancare. La prima accesare a serviciului, din motive de securitate, va fi necesar să modificaţi Parola de acces.

 

Cum navigați prin meniu?

  • Apelaţi numărul de telefon 022 256-456
  • Selectaţi limba de comunicare
  • Alegeţi opţiunea dorită:
    - accesarea informației personalizate
    - blocare/deblocare card
    - consultarea ratelor de schimb valutare
    - contactarea teleconsilierului

Ghid de navigare prin meniul serviciului Contactell

 

Serviciul Contactell este disponibil:

  • la telefon, inclusiv din străinătate: (+373) 22 256 456 cu acces de pe telefonul fix sau mobil
  • la adresa de e-mail contactell@mobiasbanca.md
  • 24 ore din 24, 7 zile din 7

Tarife Contactell, aplicate din 01.03.2014

Lista completă de comisioane pentru persoane fizice aici şi pentru persoane juridice aici.