Aducem un nou standard de deservire în Moldova

Mobiasbanca a lansat un nou standard de prezentare a filialelor şi reprezentanţelor. Mai multe filiale ale băncii au fost deja reamenajate in conformitate cu standardele Grupului Société Générale.

Noul concept este diferit de cele pe care le-am avut până acum. Dorim ca clienţii sa se simtă confortabil intr-un spaţiu dedicat in special lor si unde vor fi deserviţi la cel mai înalt nivel. Clienţii noştri sunt cele mai valoroase active ale băncii si vrem sa le oferim un nivel ridicat de deservire intr-o atmosfera plăcută.

Pe lângă schimbările ce ţin de aspectul exterior care asigură o mai bună vizibilitate atât ziua, cat si pe timp de noapte, a fost aplicat un nou concept de deservire a clienţilor: spaţii separate pentru clienţi persoane juridice şi fizice, locuri amenajate pentru consilierii clientelă, ghişee universale, spaţii special amenajate pentru negocieri si pentru aşteptare.

La ghişeele universale clienţii pot efectua orice plată, transfer bancar şi alte servicii bancare ce implica operaţiunile cu numerarul. Consilierii clientelă oferă întreaga gamă de produse şi oferind consultaţii pentru orice produs bancar: depozite, credite, carduri.

Filiala Nr. 14 „Comrat” – str. Puşkin 42
Reprezentanţa nr. 35 „Ionel” – Chişinău Sectorul Botanica – str. Sarmizegetusa 1,
Reprezentanţa nr. 57 „Soroca” – bd. Ştefan cel Mare 110 (magazinul Fourchette)
Filiala nr. 5 „Riscani” – str. Miron Costin 13/1, (fostul magazin Ocean)
Filiala nr. 15 „Buiucani” – str. Alba Iulia 89/4
Filiala Nr. 4 „Dacia” – bd. Dacia 16/1