Recomandări în cazul dificultăților de accesare a serviciului Client-Bancă

25 Oct 2018
Stimați clienți,
 
În cazul în care ați întâmpinat dificultăți de accesare a serviciului Client-Bancă, vă aducem la cunoștință că acestea pot fi cauzate doar dacă dvs. ați instalat pachetul de actualizare a sistemului de operare Windows 10 (versiunea 1809), care a fost deja retras din circulație de către Microsoft datorită deficiențelor de funcționare depistate.
 
Dacă calculatorul dvs. a fost actualizat cu acest pachet, serviciul Client-Bancă nu va putea fi accesat și va reflecta următorile erori:
 
                           
Vă recomandăm să instalați serviciul pe un alt calculator, care nu a fost actualizat cu pachetul respectiv, pentru a beneficia în continuare de funcționalitățile serviciului Client-Bancă. 
 
Menționăm faptul că, Banca nu este responsabilă de dificultățile apărute din cauza instalării programelor dezvoltatorilor terți. 
 
Vă rugăm să vă adresați pentru asistență tehnică la serviciul ClientBank.Support la adresa: clientbank.support@mobiasbanca.md sau telefon (022) 812-345. 
 
Vă mulțumim pentru înțelegere!