Mobiasbancă – Groupe Société Générale – descoperă talente şi valori. Descoperă Moldova.

22 May 2015

În data de 21 mai 2015, BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. a  organizat un eveniment dedicat celor 150 de moldoveni talentaţi pe care i-a descoperit în cadrul proiectului „150 de Moldoveni. Descoperim Moldova”, lansat anul precedent cu ocazia aniversării a 150 de ani de la fondarea Grupului Société Générale. Jurnalişti, oameni de artă, prieteni şi parteneri ai băncii s-au întâlnit într-un cadru festiv pentru a cunoaşte protagoniştii acestui proiect.

Oameni de ştiinţă, muzicieni, sportivi şi interpreţi, medici, arhitecţi sau liberi cugetători care au devenit nume sonore în domeniul lor de activitate şi au realizat lucruri frumoase, inedite – au fost sursa de inspiraţie pentru iniţiatorii proiectului. Oameni cu har şi dăruire, care duc faima ţării peste hotare,  dar sunt mai puţin cunoscuţi  de conaţionalii lor,  merită recunoştinţa şi aprecierea noastră. 

„Am susţinut idea acestui proiect din prima clipă, deoarece cred că Moldova are nevoie de o imagine care să strălucească peste hotarele ei, iar aceasta se poate realiza prin oamenii care o reprezintă. Moldova are talent, are oameni cu suflet frumos şi cu un potenţial extraordinar”,  a menţionat Ridha Tekaia, preşedintele băncii, accentuând faptul că prin proiectul iniţiat, doreşte să susţină promovarea lor, să-i facă cunoscuţi publicului larg, pentru a inspira şi încuraja alţi oameni talentaţi şi totodată  să contribuie la retenţia lor în ţară.

La realizarea proiectului a fost implicată o echipă tânără şi entuziastă din BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. şi agenţia „Publicis Moldova” care a descoperit talentele şi a creat o pagină dedicată pe site-ul băncii pentru promovarea celor 150 de moldoveni. De asemenea, a realizat 10 spoturi video cu eroii proiectului şi un catalog electronic cu toate istoriile de succes pentru aplicaţia mobilă „150 Moldoveni” dezvoltată pentru Android şi iOS, care poate fi descărcată gratuit de pe Play Store şi Apple Store.

Eugen Boico, director Publicis Moldova, a adus mulţumiri BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. pentru susţinerea ideii şi sprijinul acordat, menţionând că a avut plăcere să lucreze la acest proiect cu un partener de încredere. La rândul său, Veaceslav Cebotari, director clienţi, partener asociat la agenţia „Publicis Moldova”, a menţionat în cuvântul său de salut: „150 de moldoveni sunt  doar o mică parte din ce are de  oferit Moldova lumii întregi. Este un început bun şi sperăm să-l continuăm pentru a descoperi mai mulţi oameni talentaţi”.

Pentru continuitatea proiectului BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. găzduieşte expoziţia de artă contemporană „Renaşterea” în sediul central şi filiala nr.9 Chişinău,  organizată în colaborarea cu Traian Chivriga, fondatorul platformei „Vintage” şi unul dintre cei 150 de moldoveni.

BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. va continua să susţină şi să promoveze oamenii talentaţi, va contribui la dezvoltarea culturii şi artei moldoveneşti în spiritul valorilor sale corporative şi a  responsabilităţii sociale - Spirit de echipa, Inovaţie, Responsabilitate şi Angajament.

BC „Mobiasbancă - Groupe Société Générale” S.A. este o bancă comercială universală, care deserveşte peste 118.000 de clienţi activi în sectorul corporativ, IMM-urilor şi de retail prin intermediul unei reţele de 56 de unităţi. În 2015, Mobiasbancă celebrează aniversarea a 25 de ani de activitate în Republica Moldova. Aceasta rămâne prima şi unica bancă din Moldova care deţine certificatul ISO 9001:2008 în domeniul calităţii, asumându-şi angajamentul de a oferi clienţilor săi produse şi servicii de calitate, îmbunătăţind în permanenţă nivelul de satisfacţie al acestora.

„NRG Media”, cunoscută ca „Publicis Moldova” este una din agențiile de creație lider pe piața Moldovei. De 5 ani agenția este parte a grupului francez „Publicis Groupe” având doar specialiști locali și are ca domeniu de activitate creearea strategiilor și ideilor de comunicare care ajută clienții săi să ajungă lideri în domeniile respective de activitate.