Excelența deservirii clienților – apreciată și premiată

15 Sep 2017

Calitatea deservirii și crearea celor mai bune condiții de interacționare a clienților cu banca – iată obiectivul managementului Mobiasbancă, urmărit cu consecvență. 

În campania Excellence Award 2017, desfășurată în primele trei trimestre ale anului, au fost monitorizați mai mulți indicatori, inclusiv satisfacția clienților și reclamațiile, rezultatele pe vânzări de produse din perimetrul ISO, calitatea deservirii clienților, identitatea vizuală și codul vestimentar. Au fost vizitate toate filialele, discutându-se cu angajații și clienții.

„Apreciem această competiție internă  pentru spiritul de echipă și provocarea de autodepășire în activitatea zilnică, de a adăuga valoare în construirea relațiilor durabile cu clienții.

Feedback-ul obținut din chestionarea clienților a confirmat corectitudinea politicilor promovate și ne-a inspirat spre noi acțiuni de îmbunătățire care să contribuie la creșterea calității deservirii clienților”, a menționat Stela Ciobanu, Secretar General al băncii, la ceremonia de premiere.

Trofeul de excelență Grand Prix a fost cucerit de filiala nr. 21 „Moscova”, iar diplome de excelență au fost decernate pentru rezultate remarcabile filialei nr. 37 „Tudor Vladimirescu”, nr. 13 „Orhei”, nr. 35 "Sângerei”, nr. 16 „Piața Centrală”.   

Mobiasbancă este unica bancă în Moldova certificată ISO 9001:2015, care confirmă calitatea actului managerial, bunele practici din organizație, orientarea companiei în direcția calității – îmbunătățirea performanței produselor și serviciilor oferite clienților, transparența și eficiența proceselor interne ale băncii.

Promovăm calitatea, pentru că așa este #corect!