În atenția utilizatorilor aplicației „Client-Bancă”

07 Nov 2017

Stimate client,

Vă informăm că a fost implementată o versiune nouă a aplicației Client-Bancă, care conține funcționalități noi ce sporesc nivelul de securitate, productivitate și comoditate în gestiunea conturilor și efectuarea operațiunilor la acestea. Noile funcționalități pot fi accesate aici.

Pentru asigurarea securității datelor Dvs., Vă atenționăm că din 4  decembrie 2017, plățile în MDL/valută străină,  cererile de schimb valutar și alte documente aferente activității Dvs inițiate prin versiunile vechi ale aplicației (V28 și V29) - nu vor putea fi transmise și ulterior procesate. De asemenea nu va putea fi efectuată vizualizarea extraselor de cont prin intermediul aplicației.

Pentru a beneficia în continuare de toate funcționalitățile aplicației, este necesar să o actualizați până la cea mai nouă versiune.  Modul de actualizare și verificare a versiunii aplicației o găsiți aici.

IMPORTANT! Actualizarea aplicației este necesară a fi efectuată la toate calculatoarele Dvs., la care aceasta este instalată.

Pentru mai multe detalii contactați consilierul Dvs. din unitatea băncii la care vă deserviți sau apelați serviciul Contactell la numărul de telefon 022 256 456, disponibil 24/7.

Dacă întâmpinați dificultăți de ordin tehnic, solicitați asistența serviciului Client-Bancă Suport la tel. 022 812 345 sau la adresa de email: ClientBank.Support@mobiasbanca.md

Vă mulţumim pentru colaborare!

Echipa Mobiasbancă – Groupe Société Générale e la dispoziția Dvs!