Mobiasbancă și-a recompensat sucursalele pentru calitatea deservirii clienților

06 Nov 2018
Anual, Mobiasbancă desfășoară campania internă de promovare a calității, evaluând performanțele sucursalelor în deservirea clienților. 
 
În cadrul ceremoniei de premiere, trofeele pentru excelenţă și Grand Prix au fost decernate sucursalelor care s-au clasat pe locul I:
 
  • sucursala nr.5 ”Râșcani”
  • sucursala nr.48 ”Rezina”
  • sucursala nr.37 ”Tudor Vladimirescu”
Sucursalele clasate pe locul II și III au fost apreciate cu Diplome de Excelență. 
 
”Ne bucurăm să constatăm un interes tot mai mare față de această competiție a excelenței, în care spiritul de echipă învinge în cursa de autodepășire a calității prestate în activitatea de zi cu zi. Îmbunătățirea indicatorilor de performanță în relația cu clienții reconfirmă corectitudinea politicilor promovate și ne motivează să lucrăm în continuare la creșterea calității serviciilor oferite clienților", a declarat Stela Ciobanu, Secretar General Mobiasbancă, la ceremonia de decernare a premiilor.
 
Mobiasbancă este unica bancă în Moldova certificată confom standardului ISO 9001:2015, care confirmă calitatea actului managerial, bunele practici din organizație precum şi orientarea companiei în direcția calității.
 
În acelaşi context, îmbunătățirea performanței produselor și serviciilor oferite clienților, transparența și eficiența proceselor interne ale băncii rămân a fi pilonii prioritari în activitatea Mobiasbancă – Groupe Société Générale” S.A.