#NoCashIsCool

08 Dec 2018
Shopping Online, controlul permanent al banilor, transferuri imediate și disponibilitatea 24 de ore pe zi sunt doar unele beneficii ale unui card bancar pentru un tânăr! 
 
AVI-Moldova,  alături de Mobiasbancă – Groupe Société Générale și cu suportul Fondului European pentru Europa de Sud-Est (EFSE DF) au lansat campania de educație financiară pentru tineri „Primul meu Card” – află totul despre cardurile bancare și gestionarea  corectă a banilor încă de pe băncile școlii! 
 
Campania se desfășoară în perioada octombrie-decembrie 2018 și are drept scop conștientizarea și educarea tinerilor din 10 regiuni din Republica Moldova despre avantajele utilizării unui card bancar și a facilitării procesului de gestionare a finanțelor prin activități non-formale și jocuri interactive. 
 
„Educația financiară, obținută încă din adolescentă, contribuie din plin la incluziunea financiară a acestora. Astfel, campania de informare a tinerilor cu privire la utilizarea conștientă și responsabilă a produselor financiare, în special a unui card de debit, îi va ajuta să facă un pas important în direcția interacțiunii lor cu sistemul financiar.” , a menționat Dorin Gaidău, manager de investiții, EFSE.
 
„Cunoașterea mediului financiar și în special utilizarea Non Cash-ului prin intermediul cardului bancar, abilitățile de a gestiona banii sunt esențiale pentru a ne descurca în sistemele economice. Orice tânăr e bine să posede cunoștințe financiare de bază pentru a putea lua cele mai corecte decizii. Educația financiară dezvoltă abilităţile de gestionare a banilor şi îi inspiră pe tineri să devină mai conștienți de riscurile financiare și de adoptare a unui comportament responsabil, făcând alegeri informate. Ne bucură faptul că putem contribui la educarea financiară a tinerilor, prin intermediul unor astfel de programe.”, a declarat Stela Ciobanu, Secretar General Mobiasbancă.
 
Evenimentele constau în realizarea workshopurilor despre educație financiară pentru aproximativ 1000 de tineri din zonele rurale din Moldova, care își fac studiile la liceele, colegiile și universitățile din țară, precum și distribuiția materialelor informaționale.