Serviciul Contactell va fi sistat

29 Jan 2021
Stimați clienți,
 
Vă informăm că, începând cu data de 01 aprilie 2021, serviciul Contactell va fi sistat.
 
Respectiv, clienții băncii, persoane fizice și juridice, abonați la acest serviciu, îl vor putea utiliza până la data de 31.03.2021.
 
În același timp, Mobiasbanca – OTP Group vă pune la dispoziție un nou serviciu de deservire la distanță OTPdirekt (Internet Banking și Mobile Banking - SmartBank), la care veți avea acces în mod automat, fără a vă deplasa la Bancă (vom reveni cu detalii cu privire la modalitatea de migrare la noul serviciu).
 
OTPdirekt vă va permite să gestionați atât conturile bancare personale, cât și pe cele ale companiei, de oriunde și oricând, într-o singură aplicație web sau mobilă. 
 
Veți putea accesa OTPdirekt Internet Banking prin browser, de pe orice calculator sau tabletă conectate la Internet, iar OTPdirekt Mobile Banking – din aplicația SmartBank, care va fi disponibilă pe Google Play și App Store, pentru dispozitivele cu sistem de operare Android și iOS.
 
Iată câteva dintre funcționalitățile care vă vor surprinde:
 
  • Aplicația Mobias Token – va înlocui dispozitivul de generare a parolelor unice - token fizic, pentru o experiență comodă și sigură. Nu va mai fi nevoie să copiați coduri unice sau parole primite prin SMS, așa cum aplicația Mobias Token vă va ajuta să vă conectați și să autorizați tranzacții în OTPdirekt, utilizând cele mai avansate protocoale de securitate și tehnologii de tip Touch ID (scanare amprenta) / Face ID (recunoaștere facială)*. 

  • Conturi de economii și depozit 100% online – cu OTPdirekt veți putea deschide depozite de oriunde în lume, direct din aplicație, bucurându-vă de siguranță și dobânzi atractive.

  • 3D Secure biometric – o experiență inedită și protecție sporită în autorizarea biometrică a tranzacțiilor online efectuate cu cardul Dvs. bancar (amprentă digitală/Face ID).

 Ce avantaje veți avea cu noua soluție de Mobile și Internet Banking?
 
  • Veți beneficia de siguranță sporită prin utilizarea celor mai avansate tehnologii de securitate pentru autentificare și pentru autorizarea tranzacțiilor (amprentă digitală/Face ID)

  • Veți avea acces nelimitat la conturile bancare de pe orice calculator, smartphone sau tabletă conectate la Internet

  • Veți putea vizualiza soldul conturilor în timp real și descărca istoricul/detaliile tranzacțiilor oricând vei avea nevoie 

  • Veți putea deschide on-line conturi curente, de economii sau depozit

  • Veți efectua transferuri de la cont la cont, prin simpla introducere a numelui Beneficiarului, către care ai mai făcut tranzacții

  • Veți executa plăți de trezorerie și valutare, simplu și rapid

  • Veți crea și gestiona șabloane/modele de plăți și/sau transferuri așa cum îți dorești

  • Veți seta plăți programate pentru furnizorii de servicii și alte plăți

  • Vei efectua schimburi valutare într-un singur click

  • Veți vizualiza informațiile despre cardurile bancare și tranzacțiile efectuate

  • Veți plăti facturile pentru serviciile comunale și de telecomunicații

  • Veți vizualiza informația despre credite

  • Veți comunica cu banca prin mesagerie securizată

  • Veți putea apela serviciul de asistență, oricând și în orice împrejurare

  • Veți putea localiza pe hartă cea mai apropiată Sucursală sau ATM

  • Vă veți bucura de o soluție de Online Banking așa cum ar trebui ea să fie!

 
Mai multe detalii le puteți obține apelând Consilierul Personal Mobiasbanca – OTP Group sau serviciul Call Center la 022 256 456.
 
Vă mulțumim că ați ales să utilizați serviciile Mobiasbanca – OTP Group S.A. 
 
Cu respect, 
Echipa Mobiasbanca – OTP Group S.A.