Banking pe Upgrade cu OTPdirekt Internet și Mobile Banking

E mult mai simplu sa te ocupi de toate activitățile afacerii tale, atunci când ai la îndemână servicii simple și de încredere. Acum poți gestiona conturile bancare ale afacerii tale și efectua o multitudine de operațiuni de la distanță și în deplină siguranță, prin intermediul noii soluții de Online Banking de la Mobiasbanca – OTP Group: OTPdirekt Internet Banking și Mobile Banking.

OTPdirekt Internet Banking (aplicație de tip Internet Payments) poate fi accesat prin browser, de pe orice calculator sau tabletă conectate la Internet, iar OTPdirekt Mobile Banking - din aplicația SmartBank, disponibilă pentru dispozitivele cu sistem de operare Android și iOS.

 

Ce avantaje ai cu noua soluție OTPdirekt Internet și Mobile Banking?

 
  • Beneficiezi de un program prelungit de funcționare față de ghișeele băncii

  • Beneficiezi de siguranță sporită prin utilizarea celor mai avansate tehnologii de securitate pentru autentificare și pentru autorizarea tranzacțiilor (amprenta digitală/Face ID)

  • Ai acces nelimitat la conturile bancare de pe orice calculator, smartphone sau tabletă conectate la Internet

  • Poți vizualiza soldul conturilor în timp real și descărca istoricul/detaliile tranzacțiilor oricând ai nevoie

  • Deschizi on-line conturi curente, de economii sau depozit

  • Efectuezi transferuri de la cont la cont, prin simpla introducere a numelui Beneficiarului, către care ai mai făcut tranzacții

  • Execuți plăți de trezorerie și valutare, simplu și rapid

  • Creezi și gestionezi șabloane/modele de plăți și/sau transferuri așa cum îți dorești

  • Setezi plăți programate pentru furnizorii de servicii și alte plăți

  • Efectuezi schimburi valutare oricând ai nevoie 

  • Vizualizezi informațiile despre cardurile bancare și tranzacțiile efectuate

  • Vizualizezi informația despre credite

  • Comunici cu banca prin mesagerie securizată și prin Chat

  • Poți apela serviciul de asistență, oricând și în orice împrejurare

  • Poți localiza pe hartă cea mai apropiată Sucursală sau ATM

 

Cum accesezi serviciul OTPdirekt*?

 

Pentru a adera la serviciul OTPdirekt este necesar ca:

1. să deții cel puțin un cont curent în monedă națională

2. datele companiei să fie înregistrate la Bancă, să fie actuale și valide.

 

Important! La aceasta etapa vor fi aderați preponderent clienți Persoane Juridice a căror cifră de afaceri nu depășește 20 milioane lei. Mobiasbanca – OTP Group depune toate eforturile pentru a oferi în cel mai scurt timp, posibilitatea de aderare la serviciul OTPdirekt si pentru toți clienții Persoane Juridice.

 

Poți adera la noul serviciu de la distanță sau în sucursalele băncii.

Aderarea de la distanță:

 

1. Descarcă cererea de aderare de la distanță si completează câmpurile hașurate în gri,

2. Aplică semnătura electronică avansată și calificată și transmite cererea la adresa de email: business.support@mobiasbanca.md

 

După aderare, accesează serviciul OTPdirekt urmând instrucțiunile pe care ți le-am pus la dispoziție în manualele de utilizare și în tutorialele noastre de pe Youtube.

 

Aderarea în sucursalele băncii:

1. Vino în sucursala de gestiune,

2. Oferă Consilierului Personal toate informațiile necesare pentru conectarea la serviciul OTPdirekt și autentifică Cererea de aderare.

3. Ulterior vei primi dispozitivele Token (dacă ai optat pentru acestea).

 

După aderare, accesează serviciul OTPdirekt urmând instrucțiunile pe care ți le-am pus la dispoziție în manualele de utilizare și în tutorialele noastre de pe YouTube.

*relațiile dintre Bancă și Client în cadrul serviciului OTPdirekt sunt reglementate de Condițiile Generale Bancare.

 

Cum accesezi aplicația SmartBank?

Aplicația Smartbank, disponibilă pe Google Play sau AppStore, este cea mai simplă cale de a avea toate avantajele unei sucursale și gestiona conturile bancare personale și de afaceri într-o singură aplicație. Pentru a te autentifica în aplicație urmează instrucțiunile pe care ți le-am pus la dispoziție în manualele de utilizare și în tutorialele noastre de pe YouTube.

 

                                

   

Ce este aplicația Mobias Token?

 

Acum nu mai este nevoie să utilizezi un dispozitiv separat pentru a te autentifica sau autoriza tranzacții, aplicația mobilă Mobias Token, disponibilă pe Google Play și AppStore, înlocuiește dispozitivul de generare a parolelor unice - token fizic, pentru o experiență mai comodă și sigură. Odată instalate pe același telefon, aplicațiile OTPdirekt SmartBank și Mobias Token interacționează automat, ceea ce te scapă de grija generării și copierii manuale a parolelor.

 

Mobias Token te ajută să te conectezi și să autorizezi tranzacții în OTPdirekt Internet Banking și Mobile Banking, utilizând cele mai avansate protocoale de securitate și tehnologii de tip Touch ID (scanare amprentă) / Face ID (recunoaștere facială).

Vezi cum poți activa aplicația urmărind aici un tutorial video.

                                

 

Tutoriale OTPdirekt

 

Pentru ca să te convingi cât este de ușor să accesezi noul serviciu de Internet și Mobile Banking de la Mobiasbanca – OTP Group, dar și să efectuezi o multitudine de operațiuni pe conturile tale, te invităm să vizionezi câteva filmulețe aici.

 

 

Ai nevoie de mai multe informații?

 

Le poți obține apelând Consilierul Personal Mobiasbanca – OTP Group.

Poți de asemenea conctacta Serviciul Suport OTPdirekt OTPdirekt.Support, de luni până vineri, în intervalul 08:30-17:30, la +373 22 812 555 sau pe business.support@mobiasbanca.md pentru:

  • Asistență în utilizarea Token-ului (dispozitiv și aplicație);

  • Asistență la blocarea accesului Utilizatorilor sau a Token-ului*;

  • Asistență la deblocarea accesului Utilizatorilor sau Token-ului;

  • Asistență în generarea Parolei (adiționale) de acces;

  • Asistență în utilizarea serviciului OTPdirekt;

  • Solicitare de informații aferente setărilor Utilizatorilor în serviciu;

  • Solicitare de modificare date aferente administratorului serviciului din cadrul companiei.

*acțiuni disponibile 24/7.

 

Programul de disponibilitate al serviciului OTPdirekt

 

Serviciul OTPdirekt este disponibil 24/7. 

Pentru efectuarea tranzacțiilor în aceeași zi de transmitere / prezentare a documentelor electronice către Bancă, termenul limită este specificat în Anexa #1 la Tarifele în vigoare.

 

Documente utile

 

Manualul serviciului OTPdirekt Internet Banking 

Manualul utilizatorului OTPdirekt SmartBank 

Manualul de utilizare a aplicației Mobias Token

Condiții Generale Bancare

Tarife pentru servicii bancare prestate persoanelor juridice

Cererea de aderare de la distanță

Cererea de deschidere cont curent prin OTPdirekt

Cererea de emitere Card Business prin OTPdirekt

Cerere de înlocuire Card Business prin OTPdirekt

Cerere de regenerare Cod PIN la Card Business

 

Securitate sporită

Siguranța tranzacțiilor și a informațiilor Dvs. este o prioritate maximă pentru Bancă, astfel, serviciul OTPdirekt asigură:

Schimbul de date criptat 

Transmiterea informațiilor între Bancă și utilizatorii serviciului OTPdirekt se efectuează criptat, prin tehnologia securizată SSL (Secure Socket Layer).

Autentificare securizată

Identificarea utilizatorilor prin coduri de acces: cod utilizator, parola de acces, parole unice (OTP) și PIN cod Token. 

Token - un dispozitiv electronic / o aplicație pe telefon mobil care generează parole unice de acces, precum și pentru autorizarea tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciului OTPdirekt. 

Parola de acces – este o parola statică, formată din 8 caractere alfanumerice setată de utilizator, care se introduce la autentificarea în serviciul OTPdirekt.

Parola unică (OTP) - este o parolă valabilă puțin timp (60 sec.) generată de Token, care poate fi utilizată o singură dată. De fiecare dată când este necesar să vă autentificați* sau să validați o tranzacție veți genera o parolă unică nouă. 

 *-daca nu a fost selectată opțiunea de Acces rapid în aplicația OTPdirekt SmartBank

Închiderea automată a sesiunilor 

Serviciul se deconectează în mod automat după o scurtă perioadă de inactivitate (15 min.).

Pentru a utiliza serviciul OTPdirekt în condiții de securitate sporită vă recomandăm să:

  • Accesați serviciul OTPdirekt prin tastarea adresei URL https://www.otpdirekt.md/ în câmpul dedicat din browser;

  • Verificați ca pictograma „lacăt” să fie afișată în partea dreapta / stânga de sus a paginii browser. Accesarea pictogramei ”lacăt” vă permite verificarea autenticității paginii web a serviciului (faptul că sunteți pe pagina oficială a serviciului și nu una clonată de un răufăcător). În fereastra care se deschide după apăsarea acestei pictograme la rubrica Certificat trebuie să fie indicat valid și selectând acesta va fi reflectat – Issued to: otpdirekt.md și nicidecum altfel;

  • Alegeți să folosiți serviciul OTPdirekt de pe calculatorul personal și dispozitivul mobil cu utilizarea unui sistem de operare și a unei soluții antivirus permanent actualizate;

  • Fiți atenți atunci când utilizați un computer public (cafenele internet, instituții de învățământ, aeroport etc) pentru efectuarea tranzacțiilor și în nici un caz nu răspundeți mesajelor prin care se solicită să salvați codurile de acces;

  • Nu scrieți sau notați nicăieri codurile de acces (codul utilizatorului, parola de acces și PIN-ul de la token) și nu le salvați în computerul dvs.;

  • Modificați codurile de acces (parola de acces și PIN-ul de la token) în mod frecvent și indicați una diferită de ultima variantă utilizată. Banca va solicita să schimbați codurile de acces cel puțin de două ori pe an. Important: Banca poate solicita modificarea obligatorie a parolei statice de acces odată la 9 luni.

  • Dacă aveți suspiciune că altcineva are acces la parola dvs., trebuie imediat să o modificați;

  • În cazul depistării tranzacțiilor suspecte, informați imediat banca;

  • Nu răspundeți la mesaje web / apeluri telefonice care vă solicită informații personale sau financiare, care, aparent ar fi din partea băncii sau de la o altă instituție. Banca nu va transmite niciodată, sub nici un pretext, mesaje de eroare web / email / telefonic prin care solicită date confidențiale de acces a serviciului OTPdirekt. În cazul în care apare o astfel de situație, informați imediat banca;

  • Nu lăsați computerul nesupravegheat atunci când acesta este conectat la serviciul OTPdirekt și dispozitivul mobile pe care este instalată aplicația OTPdirekt SmartBank;

  • Faceți click pe butonul "ieșire" și închideți browser-ul după încheierea sesiunii de lucru în OTPdirekt.