Serviciul Business Internet Banking

BANCA ÎN BIROUL TĂU

Un instrument performant de administrare a tranzacțiilor bancare

Serviciul Business Interent Banking este un sistem automatizat de deservire bancară la distanță de tip Internet-Payments, care vă oferă posibilitatea de efectuare a unui spectru complet de operațiuni bancare în condiții de deplină securitate şi mobilitate, fără necesitatea de a va prezenta la Bancă.
 
Serviciul funcționează prin simpla conectare la adresa www.business.mobiasbanca.md și introducerea elementelor de securitate alocate fiecărui utilizator.
Avantajele Serviciului Business Internet Banking:
  • Securitate sporită  - accesul la serviciu și autorizarea tranzacțiilor se efectuează prin utilizarea Parolelor unice (OTP – One Time Password);
  • Gestiunea în timp real a conturilor și operațiunilor bancare;
  • Accesibilitate 24/7 de pe orice calculator cu conexiune la internet;
  • Economie de timp;
  • Mobilitate și  simplitate în utilizarea aplicaţiei;
  • Posibilitate de personalizare a drepturilor atribuite angajaților, utilizatori ai serviciului;
  • Reduceri de până la 33% la transferurile în valută națională inițiate prin intermediul serviciului Business Internet Banking faţă de costurile la operaţiunile efectuate la ghişeele băncii pe suport de hârtie;
  • Asistență și suport de specialitate.
Posibilitățile Business Internet Banking:
Vizualizarea informației ONLINE: Efectuarea tranzacțiilor*
  • La conturile curente (sold, blocaje pe cont, etc.);
  • La conturile de depozit la termen / de economii (sold, data deschiderii, scadența, dobânda, etc.);
  • La conturile cu Business card atașat (sold, blocaje, limite setate, cheltuielile per card atașat, etc.);
  • La conturi de credit (sold, suma neutilizată, dobândă, suma spre plată, restanțe, scadența, etc.);
  • La alte facilități de creditare (garanții bancare, contracte de plafon);
  • Vizualizarea statutului privind procesarea tranzacțiilor
  • Rapoarte de tranzacții din cont;
  • Extrase electronice din cont semnate de Bancă;
  • Cursuri valutare;
  • Consultarea informației statistice în mod grafic ușor perceput.
  Plăți în moneda națională:
  • transferuri online între conturile clientului și către terți în cadrul Băncii;
  • Plăți programate, plăți multiple;
  • Gestiunea șabloanelor ordinelor de plată, listelor de beneficiari naționali ale companiei.
  Plăți în valută străină:
  • Transferuri online între conturile clientului în cadrul Băncii;
  • Gestiunea șabloanelor ordinelor de plată, listelor de beneficiari străini ale companiei;
  • Operațiuni de schimb valutar la rata standard sau negociabilă;

   Operațiuni în carul contractului Proiect Salarial:

  • plata salarii;
  • gestiunea listelor salariaților companiei.
Deschiderea conturilor / produselor Alte funcționalități
  • Deschiderea conturilor curente cu sau fără dobândă;
  • Deschiderea depozitelor la termen, de economi;
  • Deschiderea conturilor pentru operațiuni cu carduri;
  • Emiterea / re-emiterea cardurilor Business și regenerarea codurilor PIN aferente.
  • Mesageria securizată pentru comunicare cu Bancă;
  • Actualizarea și transmiterea datelor de contact a Companiei;
  • Administrarea centralizată a setărilor aferente utilizatorilor din cadrul companiei (accesele, control operațiunilor efectuate, etc.);
  • Încărcarea și descărcarea fișierelor contabile în diferite formate.

*Banca va accepta spre procesare operațiunile în cazul în care vor fi respectate toate normele legale în vigoare.

Cum mă conectez la serviciul Business Internet Banking?

Securitate sporită
Siguranța tranzacțiilor și a informațiilor Dvs. este o prioritate maximă pentru Bancă, astfel, serviciul Business Internet Banking (BIB) asigură:
 
Schimbul de date criptat 
Transmiterea informațiilor între BC ”Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A. şi utilizatorii serviciului BIB se efectuează criptat, prin tehnologia securizată SSL (Secure Soket Layer).
 
Autentificare securizată 
Identificarea utilizatorilor prin coduri de acces: cod utilizator, parola de acces, parole unice (OTP) și PIN cod la Token. 
Token - un dispozitiv electronic / o aplicație pe telefon mobil care generează parole unice (OTP) de acces, precum și pentru autorizarea tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciului BIB. 
 
Parola unică (OTP) - este o parolă valabilă puțin  timp  (60 sec.) care poate fi utilizată o singură dată. De fiecare dată când este necesar să vă autentificați sau să validați o tranzacție veți genera o parolă unică nouă. Accesul la serviciu este restricționat după 5 încercări eronate de autentificare.
 
Închiderea automată a sesiunilor 
Serviciul se deconectează în mod automat după o scurtă perioadă de inactivitate (30 min.).
 
Pentru a utiliza serviciul Business Internet Banking în condiții de securitate sporită Mobiasbancă vă recomandă:
 
  • Accesați serviciul Business Internet Banking prin tastarea adresei URL business.mobiasbanca.md în câmpul dedicat din browser;
  • Întotdeauna verificați dacă:

        - pictograma „lacăt” e afișată în partea dreapta / stânga de sus a paginii browser. Accesarea pictogramei ”lacăt” vă permite verificarea autenticității paginii web a serviciului (faptul că sunteți pe pagina oficială a serviciului și nu una clonată de un răufăcător).În fereastra care se deschide după apăsarea acestei pictograme trebuie să fie indicat - business.mobiasbanca.md;

         - URL-ul necesită să înceapă cu https:// (vă rugăm să notați litera „s” după http).

  • Alegeți să folosiți serviciul BIB de pe calculatorul personal cu utilizarea unui sistem de operare și a unei soluții antivirus permanent actualizate;
  • Fiți atenți atunci când utilizați un computer public (cafenele internet, instituții de învățământ, aeroport etc) pentru efectuarea tranzacțiilor și în nici un caz nu răspundeți mesajelor prin care se solicită să salvați codurile de acces;
  • Nu scrieți sau notați nicăieri codurile de acces (codul utilizatorului, parola de acces și PIN-ul de la token) şi nu le salvați în computerul dvs.;
  • Modificați codurile de acces (parola de acces și PIN-ul de la token) în mod frecvent și indicați una diferită de ultima variantă utilizată. Banca vă recomandă să schimbați codurile de acces cel puțin de 2 ori pe an;
  • Dacă aveți suspiciune că altcineva are acces la parola dvs., trebuie imediat să o modificați;
  • În cazul depistatării tranzacțiilor suspecte, informați imediat banca;
  • Nu răspundeți la mesaje web / apeluri telefonice care vă solicită informații personale sau financiare, care, aparent ar fi din partea băncii sau de la o altă instituție. Banca nu va transmite niciodată, sub nici un pretext, mesaje de eroare web / email / telefonic prin care solicită date confidențiale de acces a serviciului BIB. În cazul în care apare o astfel de situație, informați imediat banca;
  • Nu lăsați computerul nesupravegheat atunci când acesta este conectat la serviciul BIB;
  • Faceţi click pe butonul "ieşire" şi închideți browser-ul după încheierea sesiunii de lucru în BIB.
 
Serviciu suport Business Internet Banking (BIB.Support)
Suportul tehnic și informațional în cadrul serviciului Business Internet Banking este asigurat de către serviciul BIB.Support, de luni până vineri, în intervalul 08:30-17:30. 
 
Domeniile vizate:
  • Asistență în utilizarea Token-ului (dispozitiv și aplicație);
  • Asistență la blocarea accesului Utilizatorilor sau a Token-ului*;
  • Asistență la deblocarea accesului Utilizatorilor sau Token-ului;
  • Asistență privind deblocarea tipului de semnătură;
  • Asistență în generarea Parolei (adiționale) de acces;
  • Asistență în utilizarea serviciului Business Internet Banking;
  • Solicitare de informații aferente setărilor Utilizatorilor în serviciu;
  • Solicitare de modificare date aferente administratorului serviciului din cadrul companiei.

*acțiune disponibilă 24/7.

 


Datele de contact BIB.Support: 
tel.: +373 022 812-555
 
Programul de disponibilitate a serviciului Business Internet Banking
Serviciul Business Internet Banking este disponibil 24/7
 
Pentru efectuarea tranzacțiilor în aceeași zi de transmitere / prezentare a documentelor electronice către Bancă, termenul  limită este specificat în Anexa la Tarifele în vigoare.
 

 
Documente aferente serviciului