Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat. Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:

- Experienţa unui grup internaţional;
- Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
- Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
- Asigurare medicala suplimentară;
- Tichete de masă;
- Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md, menționând funcția pentru care candidezi.
Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi. Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Program avansat de instruire, Operator ghișeu universal, or. Chișinău

Pentru cei interesaţi să adere la un Grup bancar internaţional, avem plăcerea să vă comunicăm despre lansarea unui program de instruire pentru poziţia de operator ghișeu universal.
 
 
Misiunea postului: asigurarea deservirii calitative a clienţilor la ghişeu, executarea operaţiunilor în numerar şi prin virament.
 
Detalii despre instruire:
·   Data lansării: 1 aprilie;
·   Locaţia mun. Chişinău, Centrul de formare (str. Cuza Vodă 1/1);
·   Durata: 4 săptămâni;
·   Program de instruire interactiv cu vizite la sucursalele băncii;
·   Exerciţii practice şi studii de caz.


După finalizarea cu succes a instruirii:
·   vei şti prevederile legislative şi normative în domeniu;
·   vei cunoaşte detalii privind desfăşurarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
·   vei fi pregătit de a acorda suport profesionist clienţilor.


Astfel, vei avea posibilitatea să faci parte din echipa Băncii, primind o primă de bun-venit în valoare de 5000 lei.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii/superioare cu profil economic;
  • Responsabilitate şi atenţie la detalii;
  • Orientare spre calitate şi proactivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare spre client.

 

Te invităm să transmiţi CV-ul la recrutare@otpbank.md  cu menţiunea ,,Şcoala OGU’’.

Data limită de aplicare: 25 martie 2024

 

Manager relații clienți, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager relații clienți SME, Departamentul Întreprinderi Mici si Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail;
  • Corespondenţa cu clienţii Băncii;
  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

 

Aplică

Manager regional AGRO, Departamentul Agro Business

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii Agro, IMM si Micro; corespondenţa și comunicarea cu clienţii Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii AGRO către organele de decizie;
  • Monitorizarea derulării relaţiilor contractuale cu clienţii AGRO;
  • Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecţi, urmărirea atragerii la bancă;
  • Realizează Supravegherea Formalizată în corespundere cu DNI în vigoare;
  • Asigura impact transversal pozitiv asupra creșterii gradului de penetrare a clienților AGRO in sucursalele din perimetrul regiunii asociate, colaborând strâns cu directorii Regionali, directorii de sucursale, managerii relații cu clienții SME, consilierii Micro din cadrul regiunii asociate


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar – economic;
  • Experienţă de lucru în domeniul financiar - bancar nu mai puţin de 2 ani;
  • Experienta in vanzari se considera un mare avantaj;
  • Cunoașterea sectorului Agro-Alimentar al RM;
  • Capacităţi analitice şi de previziune;
  • Cunoaşterea cadrului normativ ce ține de deservirea clienţilor persoane juridice în băncile comerciale;
  • Cunoaşterea limbilor româna, rusă, engleză.
  • Permis de conducere, categoria B

 

Aplică

Manager Relații Instituții Financiare Internaționale, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului de negociere şi implementare a acordurilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea, analiza şi dezvoltarea programelor de finanțare lansate de Instituțiile Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea si monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistenta tehnică, facilități de garantare financiară, componenta de grant etc.) ;
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar (Legea Instituțiilor Financiare; Legea privind reglementarea valutara; Regulamentele si Instrucțiunile BNM privind operațiuni valutare și relații externe etc.);
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

 

Aplică

Manager relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență
  • Abilitati excelente de comunicare, relaționare si negociere
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului
  • Studii superioare economice, financiar-bancare
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani

 

Aplică

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică

Joburi Suport

Stagii de practică la OTP Bank S.A.

Ești în căutarea unui program interesant pentru a desfășura stagiul de practică? Echipa OTP Bank S.A. a lansat un program ,,PREMIUM'' pentru studenți.

Beneficiile programului:

  • Individualitate: atribuirea unui mentor, care o să ofere consiliere pe toată durata programului;
  • Diversitate: prezentarea și familiarizarea studenților cu diverse activități/procese desfășurate în bancă (Business/Controlling/Suport) pentru formarea unei viziuni holistice despre banking;
  • Feedback: implicarea activă a studenților în diverse activități de tip: Home work & întâlniri periodice cu mentorul și membrii COMEX.

 

Dacă îți dorești să obții o experiență frumoasă, să primești taskuri interesante și împreună cu mentorul dedicat să explorezi sistemul bancar, te invităm să aplici la acest program dedicat studenților până la data de 31.03.2024.

Studenții interesați sunt invitați să transmită CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie cu mențiunea “Stagiu de practică” la următoarea adresă de e-mail: recrutare@otpbank.md

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de analiză.

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut?

  • Recepționarea si tratarea (până la soluționarea definitiva) a solicitărilor primite de la clienții existenți si/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, chat, etc.);
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii deținători de carduri bancare;
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienților existenți și potențiali cu informație generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vânzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de întâlniri de vânzare pentru clienții existenți și potențiali, interesați de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților in cadrul campaniilor de telemarketing sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii sau superioare cu profil economic;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  • Abilități de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne;
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

 

Aplică

 

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia, Secția Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut?

  • Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
  • Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
  • Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
  • Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
  • Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

 

Aplică

Coordonator Proiecte, Direcția Gestiune Proiecte, Departamentul Proiecte şi Organizare

Ce ai de făcut?

  • Definirea proiectului (perimetru, obiective, resurse, plan detaliat, buget);
  • Planificarea și identificarea resurselor necesare pentru implementare;
  • Coordonarea resurselor interne și externe;
  • Elaborarea și gestionarea planului detaliat de proiect;
  • Monitorizarea progresului proiectului (perimetru, plan, buget) și informarea permanenta a stakeholderilor privind statutul acestuia, propunea ajustărilor în plan după caz;
  • Asigurarea elaborării documentației de proiect;
  • Coordonarea și gestionarea riscurilor de proiect;
  • Raportarea periodica a statutului proiectului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic;
  • Creativ în abordarea modalităților de rezolvare a problemelor;
  • Cunoașterea limbii române, ruse și engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea informațiilor cu respectarea termenului impus.

 

Aplică

Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut?

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificațiilor funcționale pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor;
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe avansate privind reglementările legislative aferente proceselor bancare;
  • Experiență în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implementare/ajustare procese business în sisteme informatice, vă constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză.

 

Aplică

Încasator, Secția Încasare Numerar, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplină;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare;
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

 

Aplică

Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Ce ai de făcut?

  • Analiza economico-financiară a indicatorilor și evoluției rezultatelor financiare, cu prognoza fluxului de numerar și estimarea capacității de plată și a bonității persoanelor juridice din segmentul IMM in procesul de prelucrare si aprobare a creditelor;
  • Examinarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri pentru clienții din segmentul IMM (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competente de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităților de credit pentru clienți persoane juridice IMM;
  • Monitorizarea trimestrială a Situațiilor Financiare și a condițiilor financiare contractuale ale Debitorilor din segmentul IMM.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic, preferabil facultatea Finanțe/Contabilitate;
  • Experiență în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experiență în domeniul analizei financiare sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Standardelor de Contabilitate, legislației BNM în domeniul creditării, economic;
  • Abilitate de a sintetiza informațiile și a transpune indicatorii financiari într-o analiza structurată și concisă a stării economico-financiare a întreprinderii;
  • Cunoștințe la nivel mediu în sistemele şi aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea calitativă a informațiilor cu respectarea termenului limită;
  • Gândire analitică, critică şi de sinteză, orientare către rezultate, inițiativă, atitudine proactivă, responsabilitate, gestiunea eficientă a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție maximă la detalii.

 

Aplică

Manager Produs, Secția Produse Persoane Fizice, Departamentul Marketing și Gestiunea Produselor

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse a băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţă într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Promovarea eficientă a produselor şi serviciilor Băncii;
  • Crearea și evoluţia produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de preţuri aferente;
  • Crearea planuri de promovare pentru produsele şi serviciile băncii din segmentul pieţei clienţilor PF şi urmărirea executării lor;
  • Elaborarea şi actualizarea DNI aferente produselor gestionate;
  • Crearea planurilor de distribuţie (plasare) pentru produsele şi serviciile Băncii şi urmăreşte executarea lor;
  • Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi.
  • Definirea campaniilor de comunicare şi marketing operaţional.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, preferabil - produse creditare;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat;

 

Aplică

Manager Produs, Secția Financing Products, Departamentul Gestiunea Produselor Corporative

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea, dezvoltarea, gestiunea și promovarea produselor de finanțare dedicate Persoanelor Juridice (Retail și Corporate) în vederea creșterii competitivității Băncii pe piața produselor gestionate;
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor produselor, serviciilor, proceselor și funcționalităților sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate;
  • Elaborarea propunerilor cu privire la strategia ofertelor de preț pentru produsele de finanțare;
  • Elaborarea/contribuirea/actualizarea DNI aferente produselor gestionate;
  • Participarea la elaborarea și realizarea planului de marketing și implicarea în promovarea produselor gestionate (inclusiv produsele gestionate în sinergie cu alte departamente);
  • Inițierea și elaborarea cerințelor de dezvoltări IT și de parametrizare a produselor de finanțare în sistemul informațional al Băncii, alte aplicații;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului băncii pentru produsele noi;
  • Contribuirea la segmentarea pieței și selectarea grupelor țintă de clienți;

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnologiei produselor bancare de creditare;
  • Cunoașterea tehnicilor de promovare și stimulare a vânzărilor;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (produse bancare dedicate persoanelor juridice).

 

Aplică

Joburi Control

Data management (Risc Reporting) expert, Direcția Administrare Strategică a Riscurilor

Ce ai de făcut:

  • Studiul structurii existente a datelor și a disponibilității acestora pentru necesitățile de raportare și analiză aferentă zonei de risc management;
  • Analiza și prelucrarea datelor extrase din bazele de date disponibile;
  • Elaborarea și implementarea de instrumente și procese de verificare a calității datelor incluse în rapoartele interne, externe și cele regulatorii;
  • Automatizarea și dezvoltarea rapoartelor existente și generarea de rapoarte noi (la cerere) pe aria de risc management;
  • Participarea în procesele de planificare, proiectare și dezvoltare a infrastructurii de date specifice zonei de risc management;
  • Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare şi dezvoltare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic/statistic/IT;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar / reporting;
  • Cunoașterea și aplicarea eficientă a metodelor și tehnicilor de evaluare a riscurilor;
  • Posedarea competențelor de manipularea și raportare a datelor;
  • Cunoașterea limbajelor de programare SAS și SQL și a instrumentelor de analiză a datelor MS Excell și Power BI;
  • Operarea la nivel înalt cu sistemele operaționale Microsoft Windows și pachetul de programe aferent.
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;
  • Cunoașterea limbilor: române și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul financiar-bancar;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

 

Aplică

Ofițer KYC, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile cunoașterii clienților, Persoane Expuse Politic;
  • Analiza și validarea dosarelor Cunoaște-ți clientul, aferente intrării în relații și/sau revizuirii relațiilor conform prevederilor legale;
  • Asigurarea filtrării clienților în baza listelor de sancțiuni internaționale și PEP
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile KYC;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniul cunoașterii clienților.

 

Vom aprecia să ai:

  • Ce ai de făcut:

    • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile cunoașterii clienților, Persoane Expuse Politic;
    • Analiza și validarea dosarelor Cunoaște-ți clientul, aferente intrării în relații și/sau revizuirii relațiilor conform prevederilor legale;
    • Asigurarea filtrării clienților în baza listelor de sancțiuni internaționale și PEP
    • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile KYC;
    • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniul cunoașterii clienților.

     

    Vom aprecia să ai:

  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, Persoane Expuse Politic, Sancțiuni internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile KYC, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

 

Aplică

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni;
  • Perfectarea și transmiterea rapoartelor obligatorii către autorități.

 

  • Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

 

Aplică

AML/KYC Analyst - Power BI, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Procesarea și sporirea calității controalelor cu privire la gestiunea procesului de intrare în relație cu clientul și monitorizării tranzacțiilor;
  • Automatizarea, dezvoltarea rapoartelor existente și generarea de rapoarte noi (la cerere) interne și externe;
  • Elaborarea și implementarea proceselor automatizate privind identificarea și reducerea riscurilor operaționale și de conformitate;
  • Analiza, prelucrarea și automatizarea datelor cu privire la fluxurile aferente identificării clienților și tranzacțiile acestora;
  • Participarea la proiectele băncii și contribuția cu expertiza în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, embargouri și sancțiuni.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic/statistic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar / reporting va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, Persoane Expuse Politic, Sancțiuni internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office, MS Power BI;
  • Gândire analitică
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și pro activitate.

 

Aplică

Ofițer CDD, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale în cadrul relațiilor de afaceri cu Băncile Corespondente;
  • Aplicarea măsurilor de Cunoaște-ți clientul în cadrul relațiilor de afacere cu băncile corespondente conform Documentelor Normative Interne în vigoare;
  • Pregătirea și transmiterea răspunsurilor la solicitările KYC primite de la băncile corespondente legate de activitatea OTP Bank SA și tranzacțiilor clienților;
  • Examinarea tranzacțiilor clienților din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale (inclusiv în cadrul relațiilor de afaceri cu Băncile Corespondente);
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

 

Aplică

Auditor, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

 

Aplică

Joburi IT

DevOps Engineer, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Colaborarea cu echipele de infrastructură și dezvoltare pentru a identifica și prioritiza domeniile de automatizare, optimizare și îmbunătățire;
  • Construirea și menținerea procesului de integrarea continuă și livrare continua (CI/CD);
  • Definirea și configurarea proceselor de dezvoltare, testare, release, update și support pentru operațiunile DevOps;
  • Gestionarea și monitorizarea infrastructurii și serviciilor DevOps, inclusiv serverele, componentele de stocare și de rețea ce hostează infrastructura DevOps;
  • Monitorizarea proceselor pe parcursului ciclului de viață al soluțiilor IT, identificarea și aplicarea optimizărilor identificate;
  • Depănarea și rezolvarea problemelor de infrastructură și aplicații și implementarea măsurilor de prevenire;
  • Cunoașterea instrumentelor și tehnologiilor DevOps de ultimă generație și evaluarea potențialului acestora de a îmbunătăți procesele IT și de infrastructură în cadrul OTP Bank Moldova;
  • Adoptarea și integrarea practicilor de securitate în toate etapele ciclului de viață al dezvoltării softului/soluției livrate;
  • Menținerea documentației actualizate și accesibilă pentru a facilita colaborarea cu echipele de infrastructură și dezvoltare, cât și pentru a facilita integrarea echipei DevOps.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaţionale;
  • Experiență de lucru în domeniul Tehnologiilor Informaţionale – minim 5 ani (dintre care minim 2 ani experiență de lucru pe poziția de devops);
  • Experiență semnificativă de administrare și gestionare a sistemelor de operare Linux;
  • Experiență cu soluții de scripting, cum ar fi PowerShell/ Bash scripting;
  • Experiență în provizionarea Ia IaC a infrastructurii computing;
  • Experiență de gestionare a sistemelor de orchestrare containere (OpenShift/Kubernetes/Docker Swarm/etc);
  • Experiență de lucru cu sisteme de control versiuni (GitHub/GitLab/Bitbucket/TFS/etc);
  • Experiență cu sistemele de colectare metrici și monitorizare (Prometheus/Graphite, Grafana, Splunk);
  • Experiență cu sistemele de management a configurațiilor (Chef/Puppet/Ansible/Terraform/etc);
  • Experiență cu sistemele de CI/CD (Jira/GIT, Bamboo/Jenkins/etc);
  • Experiență cu sisteme de gestionare artefacte (Jfrog/Sonatype Nexus/etc);
  • Experiență de lucru cu platforme de Cloud, cum ar fi AWS, Azure sau GC;
  • Cunoștințe a limbajelor de programare cum ar fi Phyton/Ruby/Rust/JS/Go;
  • Cunoştinţe în sisteme de gestiune a bazelor de date ( MySQL, Oracle/PostgreSQL, MongoDB, etc);
  • Cunoaşterea regulilor și a noțiunilor de securitate informaţională;
  • Atitudine poractivă de rezolvare a problemelor, spirit de echipă;
  • Cunoaşterea limbilor română și engleză.

 

Aplică

Analist senior programator, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
  • Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experiență de minim 1 an în domeniul IT;
  • Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
  • Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, MSSQL;
  • Experiență în utilizarea SO Windows, Unix;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Experienţă în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.

 

Aplică

System Analyst, Secţia Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaţionale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui imbunatatiri/dezvoltari ale sistemelor existente si urmaresti proiectele de la stadiul de pregatire a specificațiilor pana la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software si stabilesti specificatiile tehnice;
  • Esti responsabil de analiza cerințelor busines și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformi cerințele de business în cerinte IT;
  • Planifică, definește testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj.
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.

 

Aplică

Analist Producție Informatică - Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului funcțional și consultanței utilizatorilor SIB, linia 1 de suport TI, privind utilizarea funcționalului sistemului automatizat bancar (în continuare – ”SAB”) aflat în exploatare în regim de producție;
  • Acordarea consultaței și suportului tehnic pentru înregistrarea și procesarea solicitărilor de asistență și extragere date înaintate de către utilizatorii SIB, inclusiv cu excaladarea către și implicarea liniilor de suport TI superioare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării SAB;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic și în domeniu IT;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică

Inginer tehnic, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • A oferi suport tehnic de nivel 1 și 2 și depanare utilizatorilor interni.
  • Suport tehnic pentru hardware/software desktop al utilizatorului, telefoane IP, MFU etc.
  • Instalare, configurare, testare sisteme de operare Windows, aplicații software și instrumente de management al sistemului.
  • Instalare, configurare, testare software de aplicație și instrumente de management al sistemului.
  • Administrarea serviciilor de implementare MS Windows.
  • Administrarea infrastructurii de tipărire.
  • Elaborarea si menținerea  documentației tehnice.
  • Participarea la definirea standardului pentru locul de munca;

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Experiență în domeniul Tehnologiilor Informaționale – minim 1 an;
  • Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10/11, Windows Server 2016 și mai mare;
  • Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
  • Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
  • Capacități avansate de depănare a incidentelor de ordin tehnic;
  • Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
  • Capacități de analiză a problemei și identificare a soluției;
  • Posedarea limbilor română şi rusă. Engleza ar fi un avantaj;
  • Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;

 

Aplică