Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:

- Experienţa unui grup internaţional;
- Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
- Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
- Asigurare medicala suplimentară;
- Tichete de masă;
- Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md, menționând funcția pentru care candidezi.
Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi. Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Consilier creditare persoane juridice

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Manager produs, Direcția Emitere și Relații Sisteme de Plăți, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Gestiunea segmentului de activitate a produselor de carduri bancare și relațiile cu sisteme de plăți internaționale (IPS), subdiviziunile interne la băncii inclusiv la nivel de grup;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri bancare raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Gestionarea produselor de card prin prisma funcționalităților tehnice ale aplicațiilor aferente;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acţiunilor de marketing şi a campaniilor promoţionale planificate spre lansare pentru produsele de card;
  • Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare cu produse de card, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a politicii tarifare aferente produselor de card;
  • Analiza fluxului intern aferent produselor de card prin prisma respectării prevederilor actelor normative interne și legislației în vigoare, precum și oferirea soluțiilor de îmbunătățire.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Experiență în domeniul elaborării produselor bancare, în special ce ține de domeniul cardurilor;
  • Cunoștințe aprofundate la setarea tehnică a produselor, elaborare și aprobare tarifelor,
  • Experiență de elaborare a actelor normative interne;
  • Abilități eficiente de comunicare;
  • Gândire analitică și orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat;
  • Flexibilitate.




Dealer Operațiuni Monetare, Secția Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

[button url='/send-cv' text='Aplică'

Consilier Suport Clienți (call-center), Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Consilier Suport Clienți (call-center), Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Reprezentant vanzări directe, Departamentul Retail Management și Monitorizare

Ce ai de făcut:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență.

Dealer Operațiuni Monetare, Departamentul Tranzactii Bancare Globale

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

 

  •  

Joburi Suport

Manager Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea produselor / serviciilor digitale din gama retail prin prisma funcționalităților tehnice, precum și a performanței indicatorilor financiari;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertei aferente produselor și serviciilor digitale raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acțiunilor de marketing şi a campaniilor promoționale planificate spre lansare pentru produsele digitale din segmentul retail;
  • Elaborarea și implementarea măsurilor de majorare a gradului de utilizare a produsului / serviciului digital deținut de clientul persoană fizică, precum și de creștere a fidelității clientului față de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a prețurilor aferente produselor și serviciilor digitale;
  • Elaborarea fluxurilor de vânzare a produselor bancare prin serviciile de deservire la distanță.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experienţa  de muncă în sistemul bancar;
  • Experiență în domeniul serviciilor digitale;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor bancare destinate persoanelor fizice.


Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut?

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor funcționale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întîlniri cu subidiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Asigură pînă la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe avansate privind reglmentările legislative aferente proceselor bancare;
  • Experienţă în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implimentare/ajustare procese business în sisteme informatice, va reprezinta un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză.

Analist formare, Departamentul Resurse Umane și Comunicare Instituțională

Ce ai de făcut?

 

  • Acorda suport logistic pentru desfășurarea activităţilor de formare & dezvoltare gestionate de către Centrul de Formare;
  • Gestionează instrumentele de formare & dezvoltare la distanță, inclusiv aplicația Mobias e-Learning, si monitorizează instruirile și rezultatele la instruirile parcurse de angajații băncii prin intermediul acestor instrumente;
  • Perfectează ordine, transmite convocări & monitorizează prezența la activitățile gestionate de către Centrul de Formare;
  • Organizează evaluarea calității si eficacităţii formărilor gestionate de către Centrul de Formare;
  • Asigură aplicarea legislaţiei privind formarea profesională;
  • La indicaţia sefului subdiviziunii va exercita alte insarcinari specifice activității entității in care iși desfasoara activitatea.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză este un avantaj;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor Windows, Excel, PowerPoint;
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre rezultat si calitate;
  • Flexibilitate.

 

Analist , Secția Recuperare Creanțe Neperformante, Departamentul Recuperare Creanțe

Ce ai de făcut?

  • Asigură controlul asupra procesului de transfer a dosarului de la etapa soft la etapa hard recovery;
  • Examinează dosarul creditului neperformant și riscurile aferente la etapa intrării în gestiunea REC.
  • Asigurarea activității operaționale aferente creditelor neperformante.
  • Cooperare activă cu executorii judecătorești/administratorii insolvabilității/debitorii/debitorii ipotecari/fidejusori/terțe persoane privind gestiunea recuperărilor;
  • Urmărește lunar execuția planului anual de recuperare a creanțelor;
  • Perfectează diferite analize cu privire la evoluția portofoliului de credite neperformante, cu raportarea corespunzătoare în formatul și termenii stabiliți, sau la solicitare, corelat necesității managementului local precum și la nivelul Grupului OTP;
  • Asigură secretariatul Comitetului Workout;
  • Monitorizează activitatea companiilor de colectare a creanțelor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul bancar de minim 2 ai (preferabil tangență cu procesul de creditare);
  • Experiență de lucru Excel, rapoarte și prezentări Power Point;
  • Cunoașterea legislației RM și a actelor normative ale BNM în materia recuperării creanțelor;
  • Cunoașterea standardelor evidenței contabile RM în bănci și a tehnicilor de recuperare;
  • Informatice: Word, Excel, Power Point;
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleza - obligatoriu.

 

Șofer-Incasator, Secția Incasare Numerar, Direcția Gestiune Numerar

Ce ai de făcut?

  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplină;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat.

 

Vom aprecia să ai:

 

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Deținerea permisului de conducere de cat. B si C
  • Experiență min. 3 ani în domeniul conducerii automobilelor din categoria C cu greutatea >3.5 tone;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

Analist operațional, Secția Angajamente Retail, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigura verificarea datelor și a rapoartelor la orice etapa de procesare a angajamentelor aferente clienților Retail în SIB;
  • Asigura efectuarea corecțiilor necesare aferente angajamentelor clienților Retail;
  • Asigură supravegherea zilnică a operațiunilor efectuate și raportarea activităților.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării;
  • Cunoașterea produselor bancare;
  • Experiență în domeniul bancar, în domeniu creditării va fi un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
  • Păstrarea confidențialității informației;
  • Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare.

 

Analist financiar, Secția Angajamente Retail, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit și corespunderea acestora cu cerințele DNI prin aplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor care conform DNI sunt aprobate in afara aplicațiilor de scorare cum ar fi restructurări comerciale, derogări și altele;
  • Perfectarea contractelor non standarde si celor care nu sunt incorporate in aplicațiile de scorare aferente facilitaților de credit aprobate, acorduri adiționale si altele conform prevederilor DNI;
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet si acorduri adiționale la acestea;
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI;
  • Înregistrarea in baze de date interne a dosarelor de credit procesate imediat după procesarea acestora.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar minim 1 an în domeniul creditării
  • Superioare financiar - bancare/economice
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a sistemelor si aplicațiilor informatice specifice
  • Capacitate de analiză şi sinteză.
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare.
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - avantaj
  • Păstrarea confidențialității informației.

 

Analist financiar, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut?

  • Analiza situațiilor financiare a debitorilor Băncii din categoria Large Corporate și estimarea capacității de plată și a bonității acestora;
  • Examinarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri de credit pentru clienții din categoria Large Corporate (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Participarea la determinarea rating-ului de credit pentru debitorii băncii;
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competențe de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Contribuția la examinarea și elaborarea documentelor normative interne care se referă sau au un impact asupra activităților efectuate de către Secţie.

 

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoştinţe în domeniul financiar-bancar, economice;
  • Cunoaşterea limbilor româna, engleză, rusă;
  • Experienţă de lucru în domeniul financiar-bancar nu mai puţin de 1 ani, preferabil în domeniul de analiză financiară;
  • Cunoașterea bună a aplicațiilor MS Office : Word, Excel.

 

Ofițer, Secția Arhivă Electronică, Departamentul Logistică

Ce ai de făcut?

  • Analizează și verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților, necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii/optimizării calității completării dosarelor clienților;
  • Asigură feedback-ul în activitatea de raportare a procesului de verificare și scanare dosare;
  • Realizează activitățile și măsurile necesare pentru optimizarea proceselor în cadrul secției;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de digitalizare/arhivare electronică a dosarelor;
  • Participă la formare & instruire în domeniile de Intrare în Relație cu Banca și conceptului Cunoașteți Clientul;
  • Cooperează cu personalul din echipă în vederea realizării indicatorului de digitalizare a dosarelor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare (profil economic constituie un avantaj);
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar (nu este obligatorie, dar prezintă un avantaj);
  • Cunoaşterea limbii române, ruse (engleza - opțional);
  • Cunoştinţe informatice: MS Office,
  • Responsabilitate și implicare
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

 

Joburi Control

Auditor

Ce ai de făcut:

• Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
• Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
• Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
• Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
• Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
• Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.
 
Vom aprecia să ai:

• Studii superioare în domeniul financiar/economic;
• Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
• Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
• Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
• Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
• Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Senior Financial Fraud Expert, in General Banking Security Section

Objectives of this Role:

  • Detection and investigation of potentially fraudulent events, improving banking processes in order to mitigate financial fraud risk, writing incident reports with list of findings and recommendations, follow-up of recommendations;
  • Build automatic mechanisms to detect financial fraud, using the fraud prevention module of the new core banking system;
  • Participation at the implementation in the Bank's activity of fraud prevention measures and mechanisms
  • Participation in control missions regarding compliance by the Bank's employees with banking security requirements, identification of related risks, problems or gaps;
  • Coordinating and establishing contacts with control or law enforcement institutions regarding incidents that may be fraudulent.

 

Skills and Qualifications:

  • Minimum 2 years of work experience; priority in the crimes of a financial investigation;
  • Fluent English required;
  • Bachelor's Degree in technical/ legal/economic;
  • Knowledge of the Republic of Moldova of legislation, in the field of banking security;
  • Knowledge of the Bank's activity, critical areas and physical security risks;
  • Computer skills;
  • Cooperation, communication, self-learning skills and capacity for extra-curricular activity.

 

Ofițer conformitate, Departamentul Conformitate și Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • Analiza produselor Băncii în privința conformării acestora cu cerințele legislației şi normelor interne ale Băncii;
  • Evaluarea riscurilor din domeniile conformității si riscului reputational, identificarea neconformităților si dezvoltarea planului de acțiuni pentru remedierea acestora, după caz;
  • Emiterea opiniilor de conformitate, în special privind reglementările interne, produse și servicii noi, cerințe de reglementare, evaluarea furnizorilor și altele;
  • Elaborarea rapoartelor periodice în domeniul conformității;
  • Participarea la elaborarea și actualizarea documentelor normative interne în domeniul conformității;
  • Verificarea și monitorizarea respectării prevederilor documentelor normative interne în Bancă.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Cunoașterea legislației bancare în vigoare;
  • Experiența profesionala: conformitate/ control intern / legalitate / metodologie / produse bancare;
  • Cunoașterea limbii engleze – un avantaj;
  • Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar – un avantaj.


Analist risc de credit și de piață, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscului de Credit și de Piață

Ce ai de făcut:

  • Identificarea, analiza și evaluarea diferitelor tipuri și zone de riscuri care decurg din activitatea de creditare, în special de controlul și monitorizarea riscului de credit;
  • Asigură realizarea procesului de clasificare periodică a activelor și angajamentelor condiționale, conform normelor prudențiale și IFRS și calculul corespunzător de provizioane/reduceri;
  • Asigură elaborarea și prezentarea analizelor de risc, rapoartelor (interne/externe), pregătirea seturilor de date;
  • Contribuie la definirea și punerea în aplicare a principiilor și normelor interne privind controlul riscului de credit și de piață;
  • Administrarea procesului de aprobare și monitorizare a limitelor de risc de piață, contrapartidă și țară;
  • Participă în cadrul proiectelor de digitalizare a proceselor de monitorizare și administrare a riscurilor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în sistemul bancar, avantaj în zona de creditare persoane juridice sau credit risc management;
  • Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul financiar-bancar;
  • Cunoașterea și aplicarea corectă a metodelor și tehnicilor de evaluare a riscurilor, preponderent în domeniul riscului de credit;
  • Cunoașterea și asigurarea aplicării corecte a principiilor comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Integritate și responsabilitate;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu.

 

Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


Administrator de rețea, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


Analist Producție Informatică, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acorzi suport utilizatorilor/colegilor aferent aplicațiilor gestionate;
  • Participi în testarea/analiza produselor/fluxurilor noi;
  • Asiguri parametrizarea produselor și a fluxurilor;
  • Analizezi și rezolvi eventualele situații de eroare apărute;
  • Analizezi rezultatele obținute și vii cu propuneri de optimizare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale sau profil economic;
  • Experienţă în domeniul bancar sau IT;
  • Cunoaştințe la nivel de utilizator avansat SO din familia Windows;
  • Cunoaştințe la nivel începător a Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date (Oracle, Sql, etc);
  • Cunoaşterea limbilor română, engleză, rusă.

 

Administrator Aplicații, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea/reînnoirea aplicațiilor;
  • Asiguri monitorizarea lucrului și mentenanța aplicațiilor bancare;
  • Asiguri rularea procedurilor de închidere a zilei/lunei operaționale;
  • Intervii rapid în rezolvarea eventualelor situații de eroare/incidente apărute;
  • Acorzi suport utilizatorilor/colegilor aferent aplicațiilor gestionate;
  • Analizezi rezultatele obținute și vii cu propuneri de optimizare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
  • Experienţă în domeniul bancar sau IT;
  • Cunoaştințe la nivel de utilizator avansat SO din familia Windows;
  • Cunoaştințe la nivel de utilizator a Sistemelor de Gestuine a Bazelor de Date (Oracle, Sql, etc);
  • Cunoaştințe în limbaje de programare, medii şi tehnologii moderne;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleză, rusă.

 

Administrator baze de date, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date, crearea bazei de date;
  • Definirea utilizatorilor şi nivelelor de acces la baza de date;
  • Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;
  • Administrarea performanţelor bazei de date;
  • Administrarea măsurilor de securitate şi confidențialitate a datelor;
  • Întreținerea bazei de date şi a Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu Tehnologiilor Informaționale – min. 1 an;
  • Studii superioare în Domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cunoştinţe în limbaje de programare, medii si alte tehnologii moderne de programare;
  • Cunoştinţe în sisteme de gestiune a bazelor de date;
  • Cunoştinţe în tehnologii moderne de asigurare a continuitatii şi backup;
  • Cunoaşterea regulilor şi a noţiunilor de securitate informaţională;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale din familia Linux,Windows;
  • Experiență În domeniul Tehnologiilor Informaţionale bancare – va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleza, rusă.