Picture

Cariera la Mobiasbanca

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Vrei să excelezi într-o echipă de top?
Consultă lista funcțiilor vacante și expediază CV-ul tău la adresa recrutare@mobiasbanca.md

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Manager, Secţie Parteneriate B2B, Departamentul Clienți Business

Misiune post: Gestiunea parteneriatelor Business

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Responsabilităţi de bază:

  • Participare la negocierile cu eventualii parteneri;
  • Participare la elaborarea ofertelor promoționale și condițiilor speciale în cadrul parteneriatelor;
  • Gestiunea aspectele tehnice în cadrul sistemului informațional a băncii, ce reies din parteneriate;
  • Monitorizarea vânzărilor şi eficienţei parteneriatelor B2B. Prelucrarea datelor statistice, evidența metricilor specifice activității;
  • Animarea vânzărilor în cadrul parteneriatelor B2B. Comunicare eficientă cu responsabilii din rețeaua Băncii și rețeaua Partenerilor, ce ține de conlucrarea în cadrul parteneriatelor B2B;
  • Participare în campaniile/evenimentele de promovare comune cu partenerii, expoziții tematice, etc;


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Abilități organizatorice și focus pe rezultate
  • Abilități de comunicare interpersonală, flexibilitate, lucru în echipă
  • Capacități de analiză și sinteză


Reprezentant Vânzări Directe în or. Chişinău şi Bălţi, Secția Vânzări prin Canale Alternative

Misiune post:

Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 

Director Sucursală, Chişinău

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
  • Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
  • Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
  • Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
  • Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice;
  • Experiență bancară/financiară minim 3 ani;
  • Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză.

 

Profilul candidatului:

  • Capacitate de animare şi gestionare a echipei;
  • Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;
  • Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;
  • Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;
  • Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.

 


Manager, Secția Vânzări prin Canale Alternative, Departamentul Retail Management şi Monitorizare

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS & Bank at Work) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Ce ai de făcut:

  •  Participarea în elaborarea și monitorizarea acțiunilor comerciale, orientate spre creșterea vânzărilor și îndeplinirea obiectivelor comerciale setate în dependență de canalul de vânzare;
  •  Analiza și monitorizarea rezultatelor/performanțelor înregistrate privind vânzările de produse/servicii prin canalele alternative;
  •  Participarea la negocierile cu eventuali parteneri, încheierea contractelor noi;
  •  Elaborarea documentelor normative interne/materialelor informative ce vor constitui suport în procesul de vânzare și monitorizare a rezultatelor vânzărilor prin canale alternative;
  •  Participarea în instruirea personalului implicat în vânzarea prin canale alternative.

Vom aprecia să ai:

  •  Experiență în domeniul domeniul vânzărilor produselor bancare;
  •  Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;
  •  Cu spirit de inițiativă, pro-activitate, creativitate și implicare;
  •  Cunoașterea limbii ruse / engleze reprezintă un avantaj.

 


Joburi Suport

Consilier Clientela Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.


Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Șofer-Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;


Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Vrem să îți extinzi capacitățile specifice activității, așa că vei avea posibilitatea de a participa la training-uri;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă glisant.

 

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.\
 
 

Analist, Secţia Gestiunea Activelor şi Pasivelor Departamentul Gestiunea Activelor şi Pasivelor şi Trezorerie Middle Office

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Responsabilități principale:

  • Participă la perfectarea rapoartelor lunare și trimestriale către Group;
  • Participă la perfectarea rapoartelor prudențiale către BNM (LCR, NSFR, Lichiditatea principiul I și III);
  • Participă la pregătirea prezentării către comitetul ALCO;
  • Elaborarea modelelor matematice;

 

Cerințe:

  • Studii superioare profil economic (Financiar, IT și matematica aplicată în economie este un avantaj);
  • Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar minim 1 an;
  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point);
  • Cunostinte avansate de aplicare Excel, SAS, SQL, Visual Basic (Macros);
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel avansat;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Abilităţi analitice şi de sinteză;
  • Abilităţi de lucru în echipa şi individual;
  • Orientare spre rezultat;
  • Iniţiativă şi creativitate.

 

Manager relaţii publice, Departamentul Comunicare şi Relații Publice

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicală suplimentară;
  • Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
Ce ai de făcut:
  • Captează curiozitatea angajatilor prin promovarea recurentă a mesajelor corporative; 
  • Colaboreaza transversal cu alte echipe şi departamente, pentru a asigura coerenţa mesajelor interne;
  • Scrie, redactează și traduce comunicate interne, alte publicații interne;
  • Organizează evenimente interne și externe;
  • Implementează campanii de informare;
  • Supervizează producţia obiectelor promoţionale cu sigla băncii;
  • Colaborează cu furnizorii de servicii publicitare, agenții de creație.
 
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare cu profil științe ale comunicării, jurnalism, marketing;
  • Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office;
  • Cunoaşterea avansată a limbilor română, engleză, rusă.

Profilul candidatului:
 
  •  Abilităţi organizatorice, de a stabili priorităţi şi de a lucra concomitent pentru mai multe sarcini;
  • Abilităţi de gestionare a campaniilor de comunicare internă;
  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
  • Abilităţi de comunicare scrisă şi orală;
  • Capacităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Spirit creativ și curios de a învăța lucruri noi.

 

Joburi Control

Analist tehnic sisteme de scorare a riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tău: Dezvoltarea și mentenața sistemului de scorare și aprobare a creditelor acordate clienţilor Mobiasbanca.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Analiza cererilor simple de schimbare, furnizate de managerii portofoliului de risc. Elaborarea celei mai eficiente modalități de implementare a cerințelor;
  • Modificarea regulilor şi algoritmilor de scorare, și a altor elemente ale strategiei de aprobare a creditelor în sistemul decizional al băncii;
  • Monitorizarea performanței sistemului;
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii, instrumente și integrări cu diverse surse de informații în procesul de aprobare a produselor creditare;
  • Pregătirea cerințelor de business aferente noilor dezvoltări ale sistemului automatizat de scorare;
  • Implicarea în desfăşurarea proiectelor IT de dezvoltare şi integrare aferente sistemelor de scorare în cadrul Bancii.


Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea conceptelor de baze de date şi SQL (capacitatea de a extrage date dintr-o bază de date existentă experiența cu Microsoft SQL Server va constitui un avantaj);
  • Capacități de programare Java și/sau Python;
  • Limba engleză cel puțin la nivel B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și corespondența de suport;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va constitui un avantaj suplimentar;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie.


Analist modelarea riscului de credit, Departamentul Monitorizarea şi Administrarea Riscului de Credit

Rolul tau: Elaborarea modelelor statistice de analiza a riscurilor de credit şi a criteriilor de evaluare şi estimare a riscurilor în baza acestor modele.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Prelucrarea statistică a datelor istorice;
  • Dezvoltarea diverselor modele predictive (comportamentale, colectare, cross-sell);
  • Stabilirea cerințelor pentru implementarea (modificarea) modelelor în sistemul decizional automatizat;
  • Monitorizarea continuă a performanței modelelor implementate, introducerea ajustărilor la necesitate;
  • Efectuare diverselor studii statistice/analitice ad-hoc privind dependențele, tendințele, abaterile şi corelațiile aferente portofoliului de credite;
  • Investigarea noilor surse de date care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți puterea predictivă a modelelor.


Vom aprecia să ai:

  • 2+ ani în modelarea şi dezvoltarea sistemelor de scoring sau în domeniul statisticii și analizei datelor;
  • Cunoașterea tehnicilor utilizate în analiza statistică-matematică şi a teoriei probabilității;
  • Experiență solidă în analiza statistică, extragerea datelor și modelare;
  • Posesia de MS Excel și cel puțin un pachet software de analiză avansată (SAS este de preferat) la nivel profesional;
  • Cunoașterea elementelor de bază SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă) va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii engleze este obligatorie;
  • Cunoașterea proceselor aferente domeniului creditar va fi un avantaj.


Auditor, Departamentul Audit

Misiune post: Exercitarea misiunilor de control la nivelul standardelor OTP Group

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Responsabilităţi de bază:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.


Ofiţer, Secţia KYC

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Responsabilităţi de bază:

  •  Particiaprea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile KYC, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri şi sancţiuni;
  •  Participarea în analiza produselor Băncii în privinţa conformării acestora cu cerinţele legislaţiei şi normelor interne ale Băncii, prin prisma riscurilor prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri şi sancţiuni;
  •  Analiza disfuncţionalităţilor depistate în domeniul KYC, identifică riscurile şi propune măsuri preventive;
  •  Participarea la administrarea modului software dedicat procesului de KYC.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  •  Studii superioare cu profil economic/ financiar-bancar, juridic;
  •  Experienţă bancară minim 2 ani, preferabil în domeniului controlului intern/ riscului operaţional prevenirii spălării banilor, legalităţii, auditului;
  •  Cunoaşterea legislaţiei şi a reglementărilor şi a documentelor normative interne în domeniile conformităţii, deontologiei, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului;
  •  Cunoaşterea produselor bancare;
  •  Cunoştinţe informatice: OS Windows, MS Office, etc;
  •  Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze.

 

Joburi IT

System Analyst, Secţia Studii şi Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaţionale

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizeaza cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicatiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerinte IT;
  •  Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


IT Specialist for Risk Management

We are looking for a passionate, energetic member of a team to play a key role in development projects.

Your mission:

  • Adjusting the loan approval strategy in the Bank’s system according to the business needs.
  • Provide Retail Risk management with in-house expertise and support on the decision-making system.

Benefits:

  • Great company culture. Member of International Group;
  • Official employment and full social package;
  • Private health insurance & Long-term care;
  • Comfortable office in city center;
  • Attractive bonus package;
  • Multiple career development opportunities;
  • Possibility to obtain professional certification on Banks expenses;
  • Professional support from parent-company colleagues; 
  • English languages courses;
  • Motivational team-building activities;
  • Intelligent, young, friendly team and positive work environment;

 

Tasks:

  • Analyze change requests provided by Risk portfolio managers. Elaborate on the most efficient way for implementation.
  • Modify rules, scorecards, champion-challengers and other loan approval strategy elements in the bank’s decision-making system. Test the changes.
  • Participate in implementing of new technologies into the loan approval workflow.
  • Prepare business requirements for IT team. Represent Retail Risks in the bank’s major IT infrastructure and integration projects.

Education: bachelor’s degree; technical education is preferable.

Professional experience: Risk technology / Software development / Algorithm engineering.

Skills and knowledge:

  • Knowledge of database concepts and Experience with Microsoft SQL Server will be an advantage.
  • Programming capabilities (Java or Python is preferable).
  • English at least level B1, ability to read technical documentation and support correspondence.
  • Acquaintance with the retail lending business will be an advantage.

 

Administrator de sistem, Secţia Retea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informationale

Misiune post: Asigurarea funcţionării în continuu a sistemelor informaționale

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Ce ai de făcut:

  • Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
  • Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemelor apărute;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea priorităților pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
  • Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale server Windows, Linux;
  • Cunoaşterea sistemelor MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
  • Cunoaşterea sistemelor backup - Tape Library;
  • Cunoaşterea sistemelor de virtualizare - VM Ware;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Abilităţi de comunicare, informare şi prezentare;
  • Spirit de iniţiativă şi responsabilitate;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleză


Coordonator Securitate Informaţională, Secţia Securitate Informaţională

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Implementarea politicii de securitate informațională a Băncii;
  • Gestiunea solicitărilor în domeniul securității informaționale parvenite din partea clienților interni. Interacțiunea cu angajații băncii, managerii și deținătorii de resurse informaționale, alte părți interesate;
  • Gestiunea alertelor parvenite de la sistemele de securitate;
  • Investigarea cauzei apariției unor evenimente aferente securității informației și coordonarea procesului de înlăturare a problemelor identificate;
  • Gestiunea solicitărilor de acces ce țin de domeniul securității informației;
  • Coordonarea procesului de elaborare și actualizare a matricelor de acces;
  • Elaborarea matricelor de accese generalizatoare;
  • Înaintarea propunerilor de eficientizare a proceselor aferente securității informației, în special a procesului de gestiunea a accesului și a instrumentelor utilizate;
  • Interacțiunea cu prestatorii de servicii (STISC, ASP, ș.a.), reprezentanții OTP Group, Auditori ș.a.;
  • Asigurarea bunei funcționări a sistemelor de securitate a informației;
  • Înaintarea propuneri de perfecționare a securității rețelei informaționale;
  • Monitorizarea respectării cerințelor de securitate;
  • Alte activități aferente securității informației.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul securității informaționale sau a tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe de bază a standardelor și bunelor practici în domeniul securității IT (ISO 27000, NIST);
  • Cunoștințe tehnice de bază în domeniul securității informaționale și tehnologiei informației și comunicațiilor; (Rețea, Sisteme de operare, Antivirus, SIEM, Anti SPAM, DLP, altele);
  • Abilități de comunicare, capacitatea de a explica concepte și informațiile de securitate clientului intern;
  • Abilități de analiză orientată pe riscuri;
  • Responsabilitate, adaptabilitate și flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat și orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu (citirea / întocmirea documentației tehnice, corespondență).


Analist programator, Secţia Studii şi Dezvoltare Departamentul Tehnologii Informaționale

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
  • Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experiență de minim 1 an în domeniul IT;
  • Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
  • Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, MSSQL;
  • Experiența în utilizarea SO Windows, Unix;
  • Abilităţi de programare în Cobol vor constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.


IT Specialist for Risk Management

We are looking for a passionate, energetic member of a team to play a key role in development projects.

Your mission:

  • Adjusting the loan approval strategy in the Bank’s system according to the business needs.
  • Provide Retail Risk management with in-house expertise and support on the decision-making system.

Benefits:

  • Great company culture. Member of International Group;
  • Official employment and full social package;
  • Private health insurance & Long-term care;
  • Comfortable office in city center;
  • Attractive bonus package;
  • Multiple career development opportunities;
  • Possibility to obtain professional certification on Banks expenses;
  • Professional support from parent-company colleagues; 
  • English languages courses;
  • Motivational team-building activities;
  • Intelligent, young, friendly team and positive work environment;

 

Tasks:

  • Analyze change requests provided by Risk portfolio managers. Elaborate on the most efficient way for implementation.
  • Modify rules, scorecards, champion-challengers and other loan approval strategy elements in the bank’s decision-making system. Test the changes.
  • Participate in implementing of new technologies into the loan approval workflow.
  • Prepare business requirements for IT team. Represent Retail Risks in the bank’s major IT infrastructure and integration projects.

Education: bachelor’s degree; technical education is preferable.

Professional experience: Risk technology / Software development / Algorithm engineering.

Skills and knowledge:

  • Knowledge of database concepts and Experience with Microsoft SQL Server will be an advantage.
  • Programming capabilities (Java or Python is preferable).
  • English at least level B1, ability to read technical documentation and support correspondence.
  • Acquaintance with the retail lending business will be an advantage.