E mult mai simplu să te ocupi de toate activitățile afacerii tale, atunci când ai la îndemână servicii simple și de încredere, nu-i așa?
Acum, pentru participarea la licitații sau garantarea obligațiilor contractuale, poți opta pentru Garanția Electronică de la OTP Bank, cu semnătura electronică avansată calificată aplicată de către reprezentantul autorizat al Băncii.
Avantajele e-Garanției OTP Bank:
- Emisă 100% online* și în mai puțin de 3 ore
- Reduce numărul de documente imprimate și arhivate pe suport de hârtie,
- Friendly cu mediul înconjurător prin aplicarea conceptului „zero hârtie” pentru Garanțiile Bancare destinate achizițiilor publice.
Cum aplici pentru e-Garanție?
- Descarcă și completează Cererea privind emiterea Garanției Bancare (vezi model de completare)
- Aplică semnătura electronică avansată calificată pe cererea completată
- Expediază cererea în format electronic către consilierul personal prin intermediul poștei electronice sau a serviciului OTP Internet și Mobile Banking.
Consilierul personal îți va confirma prin e-mail recepționarea cererii transmise și va iniția procesul de emitere a e-Garanției solicitate. După emitere, vei primi e-Garanția prin canalul de comunicare indicat în cerere.
Pentru mai multe detalii, contactează consilierul tău personal de la OTP Bank sau lasă-ne un e-mail la tradefinance@otpbank.md.
Iar dacă nu ești client OTP Bank, deschide un cont curent de la distanță și aderă la OTP Internet și Mobile Banking urmând instrucțiunile de aici.
Cu încredere,
Echipa OTP Bank